Rezultate BAC 2011.„Şcolile particulare nu scot elevi slab pregătiţi”. Secretul liceului particular cu 100% promovabilitate

Rezultate BAC 2011.„Şcolile particulare nu scot elevi slab pregătiţi”. Secretul liceului particular cu 100% promovabilitate

Şcolile particulare nu sunt o afacere care scoate pe bandă rulantă copii de bani gata, susţine directorul Complexului Educaţional „Lauder Reut”, al doilea liceu particular din ţară cu 100% promovabilitate la examenul de bacalaureat. Acesta ne-a dezvăluit „cheia succesului” absolvenţilor.

„Rezultatele din acest an, deşi foarte bune, nu ne surprind. Este a doua promoţie de liceeni a Complexului Educaţional Lauder-Reut care face onoare atât şcolii, cât şi învăţământului particular românesc. Permanent ne înfruntăm cu mentalitatea că şcolile particulare sunt doar o afacere, de pe bancile cărora ies elevi slab pregătiţi, dar, suntem convinşi că, în timp, rezultatele foarte bune obţinute în mod constant de către elevii noştri, la olimpiade şi concursuri şcolare, la Evaluarea Naţională şi la examenul de bacalaureat vor reuşi să schimbe această mentalitate”, ne-a declarat directorul instituţiei, Dan Șandru. Pregătire intensivă profesor-elev Pregătirea claselor terminale, a VIII-a, respectiv a XII-a sunt prioritare. Curricula obişnuită este dublată de un sistem de instruire special, care include şi familiarizarea cu emoţiile de la examen. În timpul pregătirii intensive, un profesor se ocupă exclusiv de un elev. „Pe parcursul întregului an şcolar, fiecare elev are la dispoziţie ore speciale de pregătire suplimentară pentru materiile ce constituie probe de evaluare. Acestei pregătiri intensive - de multe ori un profesor la un elev - i se adaugă o evaluare curentă constanta, prin simulări de probe scrise si de probe orale, care are ca scop atât familiarizarea elevilor cu atmosfera de examen, cât şi măsurarea progresului academic”, adaugă reprezentantul liceului. În plus, elevii pot urma, opţional, cursuri de diplomaţie, media sau business Dascălii, selectaţi „la sânge” Şi politica de recrutare a dascălilor este diferită. Aceștia lucrează prin rotație la clasă pentru „diversificarea actului didactic”.  „Selectăm cadre cu experienţă, care se pliază pe scopurile şi valorile noastre: instruirea şi educaţia, educaţia multiculturală, valorizarea şi dezvoltarea individului, străduinţa pentru excelenţă, implicarea în viaţa comunitară, parteneriate creative. Cadrele noastre lucrează în echipe de câte două sau trei profesori la clasă pentru individualizarea actului didactic”, conchide reprezentantul unității.

Ne puteți urmări și pe Google News