Supervedete, feţe ale mărcilor de lux în 2011

Supervedete, feţe ale mărcilor de lux în 2011

Jennifer Lopez duce mai departe imaginea L’Oreal, în timp ce excentrica Lady Gaga este favorita americanilor de la MAC pentru noua campanie.

Actriţei Natalie Portman, nominalizată la Oscar, în 2005, pentru rolul secundar din pelicula "Closer", îi merge din plin în ultima perioadă. După ce în urmă cu jumătate de an semna pentru prima dată un contract cu casa de modă Dior, a cărei imagine în domeniul parfumurilor urma să fie, actriţa, care anul acesta va împlini 30 de ani, se bucură de un nou succes. Cu doar două zile înainte de finalul lui 2010 a fost anunţată, oficial, că va fi imaginea pe 2011 a parfumului Miss Dior Chérie, unul dintre produsele-emblemă ale Casei.

Afişele publicitare, la care Natalie a lucrat alături de fotograful Tim Walker, şi filmul publicitar realizat în colaborare cu Sofia Coppola vor fi date publicităţii în martie anul acesta. Va fi prima dată când actriţa născută la Ierusalim va reprezenta un brand atât de puternic, alăturându-se astfel altor staruri cu greutate din industria filmului, precum Sharon Stone sau Monica Belluci, care şi-au făcut deja o obişnuinţă din a fi imaginile unor mărci celebre.

Despre noua achiziţie, Claude Martinez, preşedinte al Consiliului de Administraţie al Christian Dior Parfums, aprecia: "Este o deosebită onoare pentru Casa pe care o reprezint consimţământul domnişoarei Portman de a ne fi imagine. Ea este întruchiparea graţiei, a valorii luxului şi a strălucirii simbolizate de Dior".

Ne puteți urmări și pe Google News

Americanii rămân patrioţi

Din rândul "feţelor" lui 2011 nu putea să lipsească celebra Lady Gaga. După ce în 2010 a dominat atât topurile muzicale, cât şi copertele revistelor de lifestyle din întreaga lume, nonconformista artistă de 24 de ani continuă şi în 2011 colaborarea cu MAC, una dintre cele mai mari firme de cosmetice din Statele Unite.

Anul trecut, alături de Lady Gaga în campania publicitară Viva Glam a lui MAC s-a aflat Cyndi Lauper, o altă cântăreaţă celebră care, în perioada sa de glorie, stârnea la fel de multe murmure de admiraţie şi de consternare ca şi tânăra interpretă a melodiei "Poker Face". Colaborarea celor două artiste s-a soldat cu cel mai mare succes pentru compania MAC, au apreciat reprezentanţii conducerii.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bESGLojNYSo?fs=1&amp;hl=en_GB"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bESGLojNYSo?fs=1&amp;hl=en_GB" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Însă, în campania de anul acesta, Lady Gaga va poza singură, pictorialul fiind realizat cu sprijinul lui Nick Knight, celebrul fotograf britanic de modă care şia pus semnătura asupra campaniilor publicitare ale unor mărci precum Alexander McQueen, Audi, Mercedes-Benz, Swarovski sau Yves Saint Laurent.

Stilist al lui Lady Gaga pentru MAC a fost, şi de această dată, la fel ca în videoclipul "Bad Romance", renumitul Nicola Formichetti, colaborator cu mari reviste de modă din lume şi considerat responsabil de succesul imaginii cântăreţei.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qrO4YZeyl0I?fs=1&amp;hl=en_GB"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qrO4YZeyl0I?fs=1&amp;hl=en_GB" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Max Mara mizează pe Kurkova

La începutul lunii decembrie 2010, actriţa şi cântăreaţa Jennifer Lopez semna un contract care valora multe milioane de dolari cu L’Oreal, a cărui imagine va fi anul acesta în Statele Unite ale Americii şi Franţa, unde va reprezenta gama de produse de îngrijire a părului ce urmează să fie lansată chiar luna aceasta.

Turnat la New York la jumătatea lunii noiembrie, spotul video urmează să fie difuzat la televizor din 25 ianuarie, L’Oreal a ales astfel să-şi continue succesul de promovare înregistrat prin colaborările cu Beyonce, Eva Longoria sau Milla Jovovich.

Karolina Kurkova este supermodelul de origine cehă devenită celebră după ce, la numai 16 ani, a fost considerată drept cel mai bine cotat "înger" de la Victoria’s Secret. Anul acesta, Karolina a fost aleasă imaginea colecţiei minimaliste de primăvară a brandului Max Mara.

TENDINŢE

O imagine scumpă

Anunţurile de început de an ale marilor branduri vin să contrazică estimările de la finalul lui 2010, când analiştii pieţei de modă subliniau că vedetele nu vor mai fi la mare căutare din două motive - sunt prea scumpe, iar criza economică impune, chiar şi aici, multă chibzuinţă în cheltuirea banilor, dar şi pentru că vedetele distrag atenţia de la produsul în sine. Primele case de modă care au anunţat renunţarea la vedete în favoarea modelelor au fost Prada şi Marc Jacobs. Acesta din urmă chiar declara în toamna lui 2010 că "relaţia de dragoste cu celebrităţile s-a terminat". Însă aceste cazuri sunt prea puţine pentru a fi luate în seamă.

Între timp, simbioza brand-vedetă continuă să fie una profitabilă, un bun exemplu în acest sens fiind actriţa Nicole Kidman, căreia, pentru o singură campanie, casa Chanel i-a plătit nu mai puţin de 3,7 milioane de dolari.

Un alt exemplu de succes este Madonna. Imagine a colecţiei toamnă/iarnă 2010 a casei Dolce&Gabbana, artista a câştigat o sumă în dolari cu multe zerouri, dar care a rămas şi acum confidenţială.