Dacia vânează clienţii VW şi Opel, chiar la ele acasă
- Marius Pandele
- 28 octombrie 2012, 11:34
Directorul pentru Germania al Renault şi Dacia, Achim Schaible, a declarat sâmbătă că în acest an se aşteaptă să vândă 45.000 de vehicule şi peste 50.000 de unităţi în 2013, potrivit Agerpres.
Potrivit lui Schaible, oferta de modele marca Dacia s-a îmbunătăţit cu modelul Dokker şi două noi modele Sandero. În plus, clienţii din Germania se îndreaptă către versiunile bine echipate şi, prin urmare, mai scumpe.
"Mai puţin de zece la sută din clienţi se îndreaptă spre cea mai ieftină versiune. De exemplu în cazul SUV-ului Dacia Duster preţurile încep de la 11.000 de euro, însă preţul mediu de vânzare este mai mare de 15.000 de euro", a declarat Achim Schaible. Potrivit acestuia, succesul mărcii Dacia nu este motivul pentru care vânzările de autovehicule Renault au scăzut în Germania având în vedere că doar o mică parte din clienţii Dacia au condus anterior un autovehicul marca Renault. "Maximum opt la sută dintre cumpărători au condus anterior un Renault, restul vin de la VW, Opel, Ford şi piaţa autovehiculelor second-hand", a spus Schaible.