Grupul Interpublic Mediabrands a lansat pe piaţă cea de-a treia reţea de media din România.
Brand Programming Network a apărut prin transformarea agenţiei Brand Connection - parte a grupului Lowe, în Brand Programming Network România. România este cea de-a patra ţară unde a fost lansată reţeaua BPN, după India, Polonia şi Danemarca. Până la finalul anului, se estimează că agenţia va fi lansată în 20 de ţări de pe cinci continente. "Decizia de lansare a BPN este una strategică, generată de dezvoltarea pieţelor. Experienţa ultimilor doi ani ne-a arătat că este destul business care să justifice o a treia agenţie media în IPG. Al doilea motiv este legat de explozia social media şi a comunicării digitale, vedetele care au schimbat şi au redefinit întreg peisajul media, readucând brandul în prim plan. De aceea am considerat că este momentul oportun să venim cu o agenţie cu o poziţionare şi o abordare diferită a business-ului, care să se concentreze mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN", a spus Jose Antonio Espinoza, Preşedinte Internaţional Brand Programing Network, prezent la evenimentul de lansare de la Bucureşti.