Brand Connection devine Brand Programming Network România
- Anca Simionescu
- 19 iulie 2012, 18:26
Într-o perioadă de criză economică, Grupul Interpublic Mediabrands a lansat astăzi pe piaţa locală cea de-a treia reţea de media din ţara noastră.
Brand Programming Network (BPN) a apărut prin transformarea agenţiei Brand Connection - parte a grupului Lowe şi o experienţă de opt ani, în Brand Programming Network România. România este cea de-a patra ţară unde a fost lansată reţeaua BPN, după India, Polonia şi Danemarca. Până la finalul anului, se estimează că BPN va fi lansată în 20 de ţări de pe cinci continente "Decizia de lansare a BPN este una strategică, generată de dezvoltarea pieţelor. Experienţa ultimilor doi ani ne-a arătat că este destul business care să justifice o a treia agenţie media în IPG. Al doilea motiv este legat de explozia social media şi a comunicării digitale, vedetele care au schimbat şi au redefinit întreg peisajul media, readucând brandul în prim plan. De aceea am considerat că este momentul oportun să venim cu o agenţie cu o poziţionare şi o abordare diferită a business-ului, care să se concentreze mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN", a declarat Jose Antonio Espinoza, Preşedinte Internaţional Brand Programing Network, prezent la evenimentul de lansare de la Bucureşti. Brand Programming Network este o agenţie media globală ce deţine o reţea proprie de analiză şi măsurare a performanţelor campaniilor integrate de media, inclusiv informaţii din social media. Agenţia va fi condusă de Ileana Tomescu şi va opera pe piaţă sub umbrela grupului Lowe, condus de Veronica Savanciuc, Preşedinte&CEO. La evenimentul de astăzi, din partea grupului Lowe a participat Octav Popescu. "Obiectivul este să ne dezvoltăm pe online şi social media pentru a veni cu soluţii integrate. Acum avem tendinţa de a vedea aceste domenii separat. Vrem să integrăm Facebook, Twitter, Google Adwords şi să le tratăm ca şi cum ar fi vorba despre televiziune, presă scrisa sau radio. Acesta este factorul de diferenţiere dintre noi şi celelalte agenţii de media din grup", a explicat Tomescu. Până în prezent, Brand Connection a oferit servicii media de strategie, planificare, cercetare şi cumpărare de media, scopul fiind maximizarea investiţiilor în publicitate, iar printre clienţii săi se numără Angelini Pharmaceuticals, Labormed Pharma, Kruk International, MDS, Porsche Inter Auto Romania, ProCredit Bank, Lilly, Titan SA, The AD Store (Auchan, Kiabi), Militari Shopping Center, sau Intesa San Paolo. Agenţia de media fondata in 2004 va face parte în continuare din Lowe Romania şi estimeaza pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de maximum 10%. "Pentru acest an estimăm o cifră de afaceri similară cu cea de anul trecut sau în creştere cu 10%. Pentru 2013 avem obiective mult mai mari", a precizat Ileana Tomescu, managing partner al BPN România. "BPN este o agenţie flexibilă şi creativă care integrează mediile tradiţionale cu cele digitale pentru a crea, în timp real, mixul media cel mai potrivit. Mai mult decât planificare, vom «programa brandul», ceea ce ne va ajuta în orice moment să vedem discuţiile despre el în toate mediile de comunicare, astfel încât să putem lua cea mai eficientă decizie de investiţie media", a adăugat Ileana Tomescu.
Pe lângă faptul că va avea acces la toate resursele globale ale IPG Mediabrands, faţă de celelalte agenţii media din grup (Initiative şi Universal Media), modelul Brand Programming va aduce o soluţie integrată de programare a brandurilor, prin utilizarea tuturor disciplinelor marketingului însă punând un accent pe potenţialul oferit de social media şi digital.