A scăpat de la înec după ce s-a uitat la "Tehnici esenţiale de supravieţuire”, pe Discovery
- Anca Simionescu
- 13 martie 2012, 11:06
Românii s-au inspirat din întâmplările prezentate la Discovery.
Fie că şi-au adus aminte de tehnicile de supravieţuire învăţate de la Bear Grylls când au fost în primejdie, fie că alături de "Vânătorii de mituri" au visat să construiască roboţi, mulţi români şi-au descoperit vocaţia urmărind programele de la Discovery.
Poveştile a cinci bărbaţi care, într-un fel sau altul, şi-au schimbat vieţile prin intermediul canalului de documentare, dau startul din 12 martie unei campanii de marketing intitulată "Efectul Discovery".
Lansată cu ocazia împlinirii a 15 ani de când Discovery a apărut în România, campania va rula prin toate mediile, până pe 15 aprilie. Prin intermediul ei, postul îşi îndemnă publicul să povestească cum i-a schimbat postul viaţa. Poveşti de viaţă
În octombrie 2011, în urma unui accident auto, maşina taximetristului Alexandru Iulian Păunică a plonjat în Dâmboviţa. Deşi speriat, bărbatul şi-a adus aminte de tehnicile prezentate de Bear Grylls şi a spart parbrizul înainte ca automobilul să se videze.
SUPRAVIEȚUITOR. Alex Păunică n-a renunțat la taximetrie
Povestea lui Alexandru Jderu se leagă de "Vânătorii de mituri", vinovaţi pentru pasiunea construirii de roboţi. Pe Dragoş Braşov, postul tv l-a convins să nu renunţe la astronomie, iar Bogdan Gudin a fost inspirat de "Gadget Show" să-şi deschidă o afacere. Urmărind "Maşini pe alese", Adrian Vicol s-a apucat să meşterească la autoturismele retro. STUDIU DISCOVERY
Realizatorul "Tehnicilor de supravieţuire", favoritul telespectatorilor
62% dintre români consideră că Discovery Channel le-a influenţat pozitiv viaţa, 17% dintre cei chestionaţi declară că este singurul motiv pentru care încă au televizor în casă, iar 52% dintre respondenţi consideră că postul este "combinaţia perfectă între divertisment şi informaţie".
La cea de a 15-a aniversare, Discovery România a realizat un studiu de piaţă pentru a evalua impactul pe care brandul l-a avut asupra românilor. Acesta a fost desfăşurat de Mercury Research în februarie 2012 pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, pe publicul între 18 şi 49 de ani din mediul urban. Dintre vedetele postului, Bear Grylls realizatorul "Tehnicilor esenţiale de supravieţuire" este preferatul a 60% dintre telespectatori, iar emisiunea de pe primul loc este "Cum se fabrică". <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/GstWFdj9V-4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>