Profesioniștii îți repară în casă și te scot din bucluc, pe șosea
- Laura Negoi ţă
- 17 decembrie 2014, 00:00
Problemele ivite la instalațiile electrice din apartamente și case pot fi remediate apelând la singurul serviciu de asistență oferit de o companie energetică.
Majoritatea apartamentelor construite în București sunt ridicate înainte de 1989, iar instalațiile electrice sunt vechi și de multe ori nu fac față solicitărilor, mai ales că mai toate casele sunt dotate cu aparatură electronică și electrocasnică din belșug. Astfel că deseori putem rămâne fără curent electric, caz în care avem nevoie de ajutorul unui electrician bine pregătit și autorizat.
Un profesionist care să repare instalația electrică este, de multe ori, greu de găsit, deși în piață activează multe firme - și mai mari și mai mici - care oferă astfel de servicii.
Servicii de urgență pentru clienții Enel
De luna trecută însă, compania Enel România a înființat un serviciu de ur gență, care se adresează clienților din toată țara și care oferă servicii de reparații la instalația electrică interioară, lăcătușerie, reparații la boilere, dar și tractări auto, la prețuri similare celor din piață, dar având în plus garanția că profesioniștii autorizați nu vor dispărea din piață luna următoare.
Este vorba despre pachetele de servicii Enel Asistență și Enel Asistență +. În zonele urbane, timpul maxim de intervenție pentru reparațiile la instalația electrică este de patru ore de la înregistrarea apelului, iar în zonele rurale de șase ore, dau asigurări reprezentanții Enel. Cât privește timpul de răspuns în cazul tractărilor auto acesta este de maxi mum o oră de la solicitare.
Pachetul de servicii Enel Asistență oferă acces clienților la maximum două solicitări pe an, la prețul de 11,99 de lei pe lună, iar cel de-al doilea pachet Enel Asistență + include un număr nelimitat de solicitări pe an, plus serviciul de tractare a autovehiculului personal la prețul de 23,99 de lei pe lună. Pentru fiecare dintre cele două pachete, costul unei intervenții acoperite de abonament este de maximum 450 de lei.
Clienții se pot abona prin contul MyEnel de pe site-ul www.enel.ro, pot suna la numărul gratuit 0800.07.08.09 sau pot merge direct la punctele Enel.
Clienții ce dețin un cont MyEnel beneficiază de o perioadă promoțională – 2 luni gratuite de Enel Asistență, iar cei ce dețin un cont My Enel și au, în plus, factura electronică activată, se pot bucura de 4 luni gratuite din pachetul Enel Asistență. Termenul de un an începe să curgă de la data de întâi a lunii următoare semnării contractului.
Perioadă de grație, în caz de neplată
Clienții care aleg, după dorință, pachetele oferite de Enel, beneficiază și de o perioadă de grație, în cazul în care nu își plătesc la timp abonamentul lunar. Astfel, timp de 45 de zile, clientul beneficiază de o perioadă de grație. Dacă nu se efectuează plata în acest timp, serviciile prevăzute în contract vor fi suspendate, urmând ca, ulterior, contractul de intervenții și reparații să fie reziliat. Oferta cu care Enel vine în întâmpinarea clienților săi este avantajoasă, ținând cont de cel puțin doi factori: 1. cele mai sigure reparații ale instalației electrice sunt cele efectuate de specialistul autorizat Enel: 2. aveți posilitatea plății în rate și la preț redus a unor servicii pentru care, în mod normal, ați fi nevoiți să scoateți din buzunare, pe loc, sume mari de bani.