Mercedes-Benz şi-a prezentat noul CEO pentru România
- Adrian Dobre
- 28 ianuarie 2014, 11:37
Mercedes-Benz şi-a prezentat luni dimineaţă noul CEO pentru România. Evenimentul a avut loc la Autoklass Chitila, unul dintre cele mai mari showroom-uri din România.
În vârstă de 44 de ani, Boris Billich, fost Market Manager pe segmentul de Autoturisme şi Autovehicule Comerciale Uşoare în Europa Centrală şi de Est, cunoaşte bine România.
În anii trecuţi, Billich a condus şi a coordonat activităţile de formare şi consolidare a business-ului de Autovehicule Comerciale Uşoare şi Camioane Mercedes-Benz în România.
Noul CEO Mercedes-Benz România a lucrat atât la sediul central din Germania, cât şi în cadrul sucursalelor din Emiratele Arabe Unite, Republica Cehă şi Rusia, unde a ocupat poziţia de CEO Mercedes-Benz Trucks Vostok, înainte de sosirea sa la conducerea Mercedes-Benz România.
Ca prognoză pentru noul an, Billich prevede o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general. Prin strategii dedicate, Mercedes-Benz România îşi propune să atingă cele mai bune rezultate şi să consolideze poziţia companiei în toate segmentele.
“În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare.
Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă.
În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială. Echipa întruchipează principiile susţinute de Mercedes-Benz: onestitate, integritate şi respect, dublate de viziune şi determinare", spune neamţul despre noua sa echipă.
2013, un an bun în vânzări pentru Mercedes-Benz România
În comparaţie cu 2012, vânzările de anul trecut au crescut. Evoluţia de ansamblu a companiei indică o tendinţă de creştere continuă, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi calitatea.
În ceea ce priveşte autoturismele, cu o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium, Mercedes-Benz România a reuşit să se poziţioneze în 2013 ca lider în segmentul său comparativ, pentru prima dată din 2004.
Acest rezultat a fos generat de lansarea noului model - CLA, care extinde şi mai mult gama Noii Generaţii de Modele Compacte - şi a modelelor Mercedes-Benz Clasa E şi Clasa S. În acest an, Mercedes-Benz România va continua să îşi extindă portofoliul de produse cu noi modele de automobile (Clasa C, GLA, Clasa V, Clasa S-Coupé, CLS Facelift, Clasa B Facelift), urmărind astfel să îşi menţină poziţia de lider şi continuând trendul ascendent.
Mercedes-Benz România continuă să fie lider în segmentul de Autovehicule Comerciale Uşoare de dimensiuni medii şi mari. Cu o cotă de piaţă de 21,2%, activitatea diviziei de Autovehicule Comerciale Uşoare este axată pe oferirea de soluţii personalizate pentru toate tipurile de afaceri şi pe susţinerea clienţilor, în nevoile acestora de transport, cu produse care pot fi considerate parteneri de încredere pentru activităţile lor de zi cu zi.
Principalul eveniment al anului 2013 a fost lansarea noului Sprinter care a influenţat în mod semnificativ volumul de vânzări, în timp ce 2014 va fi dedicat lansării noului Vito.
În cazul comercializării camioanelor, Mercedes-Benz România a crescut cu succes cota de piaţă cu până la 20%, îmbunătăţindu-şi poziţia în clasamentul pieţei de pe locul 4 până pe locul 2.
Volumul ridicat de vânzări ale noilor modele Actros şi, în special, ale camioanelor Euro VI, reprezintă doar unul dintre indicatorii evoluţiei pozitive. Mercedes-Benz România este pregătită pentru acest an cu o gamă complet nouă de camioane din toate segmentele: Antos, Arocs şi Atego.