Investiție de 1, 5 milioane de euro pentru unul dintre cei mai activi operatori români de servicii de turism din mediul on-line

Investiție de 1, 5 milioane de euro pentru unul dintre cei mai activi operatori români de servicii de turism din mediul on-line

Fly Go investeste 1,5 milioane Euro in 2015 si pregateste produse noi pentru 2016. Dupa lansarea „Zborurilor Combinate”, a ”GhidurilorTuristice”si a “City Break-urilor Dinamice”, in 2015, alte doua servicii destinate seniorilor si strainilior care calatoresc in Romania vor fi lansate in 2016.

Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori romani de servicii de turism din mediul on-line, dar si primul din Romania care a pus la dispozitia clientilor sai varianta de zboruri combinate si serviciul Ghiduri Turistice, continua seria inovatiilor propuse pietei, de data aceasta prin adaugarea unei componente dinamice produsului City Break. Numai in 2015 compania a investit semnificativ in produse noi si in campanii de comunicare. Valoarea investitiei se ridica la 1,5 milioane de Euro.

 

“Activam pe o piata puternic digitalizata si extrem de competitiva, in care utilizatorii sunt foarte informati si aleg serviciile personalizate si flexibile. Este evident ca o agentie de turism trebuie sa fie, in primul rand, acolo unde exista consumatorul, in on-line. E mai simplu si mai comod pentru client. Este un fapt care ne impune o investitie continua in zona digitala, in comunicare, in zona de resurse umane, dar si in cea de tehnologie.”, declara Stefano Iervolino Director General Fly Go.

 

“Investitiile anului 2015 au fost directionate spre obtinerea unei pozitionari avantajoase in on-line. Astfel ca efortul nostru a fost concentrat spre a adauga un plus de valoare clientului prin produsele oferite. Si am lansat produse noi, cum este City Break-ul cu o componenta dinamica. Am investit in talent management pentru a ne consolida o echipa de profesionisti puternica. Suntem cu un pas inaintea asteptarilor clientului si ne indreptam in directia atingerii obiectivului principal al anului 2016, acela de a fi o solutie la indemana pentru clientii nostri printr-o viziune creativa si prin produsele competitive oferite.”, a adaugat Stefano Iervolino.

 

Anul acesta, Fly Go a deschis o agentie noua in Pipera si a lansat varianta imbunatatita a serviciului “City Break”, cu o componenta dinamica. Concret, clientul isi poate configura singur structura de city-break dorita, pe site-ul www.fly-go.ro. Astfel ca isi poate alege durata ideala, tipul hotelului din gama variata de unitati de cazare, zborul dus-intors, dar si serviciile conexe. Clientul isi poate personaliza city break-ul in cel mai mic detaliu. Principalul avantaj al produsului nostru este ca, in momentul in care clientul initiaza o cautare pe site-ul Fly Go, rezultatul primit este unul optimizat: pretul returnat clientului este real si intreaga oferta este validata din punct de vedere al disponibilitatii zborului, cat si al hotelului. 

 

In 2016, Fly Go va investi in imbunatatirea experientei clientului atat in on-line, cat si in off-line printr-o intelegere cat mai fidela a turistului roman, a motivatiilor sale, a procesului decizional si prin anticiparea comportamentului sau de consum. Totodata, compania intentioneaza sa promoveze Romania in tarile in care activeaza. Astfel ca, cele doua servicii pe care Fly Go le va lansa anul viitor, destinate seniorilor si strainilor dornici sa viziteze Romania, vor integra obiectivele stabilite.

 

„In 2016, dorim sa crestem cota de piata, prin marirea gradului de interactivitate si sa ne fidelizam clientii pe pietele in care activam. Mai mult, ne vom extinde pe orizontala si vom patrunde pe noi piete europene. In 2016, vom lansa o noua versiune a website-ului www.fly-go.ro, vom diversifica oferta de city-break cu noi destinatii iubite de romani si vom crea continut relevant si la indemana pentru turistii romani.”, a declarat Stefano Iervolino.

 

Turistii romani sunt in cautare de experiente inedite in care aspecte precum relaxarea la malul marii, vizitarea zonelor istorice, experientele culinare si peisajele de basm cantaresc greu in balanta deciziei finale. In topul destinatiilor preferate de romani, Italia ocupa prima pozitie si este urmata de tari precum Marea Britanie, Spania si Franta.

 

Fly Go este prezenta in Italia si Spania, exclusiv on-line. In Romania, compania are si o prezenta off-line, prin cele doua agentii din zona Mosilor si Pipera. Business-ul Fly Go este unitar pe cele 3 piete in care activeaza, cu servicii adaptate contextului local.