Ne cuceresc rușii! Cu autostrăzile noastre surpate cu tot!
- Ion Cristoiu
- 15 octombrie 2015, 07:49
Site-urile, televiziunile de știri, ziarele, radiourile alcătuiesc toate o masivă Sirenă a lui Roaită, de care trage fără a fi ciuruit de gloanțele Parchetului General, fostul președinte al României, Traian Băsescu: Vin rușii să ne ia țărișoara noastră dragă, deoarece Franța și Germania ne-au vîndut lui Vladimir Putin.
Lideri de opinie, foști consilieri prezidențiali (ați observat, despre politica externă a României lui Klaus Iohannis se pronunță pe toate canalele doar consilierii lui Traian Băsescu; ai președintelui în exercițiu unde sînt?!), politicieni, oameni de afaceri, fotomodele și guriste, bocesc sărmana Românică, sedusă și abandonată de Marile Puteri Europene.
Țara a fost lovită de binecunoscutul sindrom al Istoriei Românești. E mîndră, e frumoasă, e bogată, e virgină, dar n-are noroc. Marile Puteri o vînd dușmanilor!
Acum dușmanul e Rusia. Potrivit lui Traian Băsescu, n-am intrat în Spațiul Schengen, pentru că Franța și Germania au vrut să facă pe plac lui Vladimir Putin. De ce n-o vrea Vladimir Putin să intre România în Schengen, domnul fost președinte nu ne explică. După cum nu ne explică nici de ce n-am intrat în Schengen pe vremea mandatului său. Ne-au vîndut și atunci Franța și Anglia?!
Nu știu dacă rușii vor să ne cucerească. După opinia mea, ar fi idioți dacă ar vrea asta. Păi, după ce ne cuceresc, vor fi obligați să ne întrețină autostrăzile construite în ultimii ani sau mai bine zis, bucățelele de autostradă construite ici-acolo, pe unde s-au nimerit șpăgile. 15 noiembrie 2011. Premierul Emil Boc și ministrul Transporturilor Anca Boagiu inaugurează lucrările la tronsonul Sibiu–Orăștie, în lungime de 82 de kilometri, al Autostrăzii A1. Joi, 19 decembrie 2013, pe la prînz, premierul României, Victor Ponta și Dan Șova, ministrul Transporturilor, inaugurau, cu surlele și trîmbițele de rigoare, loturile 1, 2 și 4 din autostrada Orăștie- Sibiu. Autostrada trebuia terminată în 17 aprilie 2013. Inaugurarea a fost întîrziată cu opt luni. Dar chiar și acum autostrada nu-i gata. Rămîne să fie terminat tronsonul 3. 14 noiembrie 2014, în prezența lui Ioan Rus, se inaugurează și tronsonul 3. Deși sunt serioase îndoieli că s-a muncit serios, constructorul primește cele 137 milioane de euro stabiliți prin contract. După numai două săptămîni, asfaltul se crapă pe o lungime de 20 de kilometri. Firma constructoare, care și-a luat banii, le repară. După trecerea iernii, apar din nou crăpăturile. Firma le repară din nou. În iulie 2015, presa semnalează mari probleme la acest tronson: crăparea asfaltului, lunecări de teren. 3 septembrie 2015. Se anunță închiderea autostrăzii pentru reparații. Se precizează că va fi închisă o lună și jumătate. 14 octombrie 2015. Se anunță că 200 de metri din autostradă vor fi demolați și refăcuți. Se anunță că autostrada va fi închisă pînă în decembrie 2015. Pînă atunci, constructorul o s-o repare. După care autostrada se va strica din nou. Și din nou constructorul o s-o repare. Pînă-n Vecii vecilor Amin!
Articol preluat de pe cristoiublog.ro