Facebook își lansează la jumătatea lunii viitoare o platforma de televiziune, potrivit unor surse din interiorul companiei citate de Bloomberg.
Compania americană are drept obiectiv finanţarea unui set de programe originale pentru platforma sa TV, ce urmează să fie vizualizate în afara news feed-ului obişnuit. Prin acest proiect reţeaua de socializare vrea să pătrundă pe piaţa publicităţii de televiziune din SUA, o piaţă de aproximativ 70 de miliarde de dolari.
Potrivit primelor informații, Facebook le-a solicitat partenerilor să predea primele episoade ale seriilor pregătite special pentru platformă video.
Pentru a se asigura că televiziunea va fi un succes, compania a angajat o echipă managerială cu experienţă în domeniul media şi în special în domeniul producţiilor de televiziune, echipă pe care continuă să o extindă.
Prin programele sale TV, Facebook le va oferi celor peste 2 miliarde de utilizatori înregistraţi ai reţelei sociale acces la conţinut realizat atât de companii de producţie de televiziune cât şi de utilizatori particulari.
Conform Bloomberg, rețeaua socială încearcă să ofere conţinut de calitate mai bună decât rivalii de la YouTube însă nu vrea să intre în competiţie directă cu marii producători de conţinut de televiziune din SUA precum Netflix, HBO sau Showtime.
Deocamdată informaţiile despre noua platformă TV nu au fost confirmate oficial de reprezentanţii Facebook.