Traficul FEROVIAR din zona Merişor, OPRIT șase luni. Tabloul dezolant al călătoriei MORȚII

Traficul FEROVIAR din zona Merişor, OPRIT șase luni. Tabloul dezolant al călătoriei MORȚII

Traficul feroviar rată din zona Merişor – judeţul Hunedoara va fi oprit între trei şi şase luni. Conform unor surse apropiate anchetei, infrastructura este grav avariată, iar procesul de reparație nu va fi unul de scurtă durată.

Traficul feroviar rată din zona Merişor – judeţul Hunedoara va fi oprit între trei şi şase luni. Conform unor surse apropiate anchetei, infrastructura este grav avariată, iar procesul de reparație nu va fi unul de scurtă durată. 

Autoritațile s-au văzut nevoite să ia această măsură în urma unui accident feroviar grav, soldat cu moartea a două persoane – mecanicul şi ajutorul de mecanic. 

Călătoria morţii a început de la Slatina, dar deznodământul a fost scris la Caracal… 50477. Acesta este numărul matricol al tragediei petrecute, în urmă cu aproape o săptămână, în judeţul Hunedoara. 30 de vagoane, 25 încărcate cu resturi siderurgice şi alte 5 goale, remorcate de o locomotivă diesel, au plecat din Slatina cu destinaţia Curtici. În gara Caracal, dieselul a fost înlocuit cu o locomotivă electrică EA759. În această formulă garnitura ajunge la Tg.Jiu. În capitala judeţului Gorj, trenul a fost descompus „în două cupluri” – potrivit unei note întocmite de AGIFER.

Ne puteți urmări și pe Google News

Informaţiile deţinute de #Gazeta de dimineaţă arată că împiegatul a încercat ulterior să ia de două legătura cu lucrărtorii de pe locomotivă dar nu a mai reuşit. Indiciu care ar putea arăta că accidentul se produsese deja.  Potrivit anchetei AGIFER, accidentul a avut loc la ora 14:35 şi poate fi explicat sec prin deraierea şi ulterior răsturnarea locomotivei şi a primelor 14 vagoane.

Tabloul dezolant al călătoriei 

Locomotiva a deraiat şi apoi „s-a îngropat” între „tablierele podurilor” celor două fire de circulaţie. Primele trei vagoane – goale – au deraiat în partea dreaptă, s-au răsturnat şi au căzut de la o înălţime de 15 metri, de pe viaduct. Următoarele două vagoane care erau încărcate, deraiate şi ele, au rămas răsturnate pe calea ferată. Cel de-al şaselea vagon a căzut şi el de pe pod, dar pe partea opusă a sensului de mers. Următaorele opt vagoane, încărcate, au deraiat, dar au rămas pe linie.

Citește continuarea pe Gazeta de dimineaţă