Avocatul Dan Chitic povesteşte pe propria pagină de Facebook nefasta sa experienţă legată de “calitatea şi corectitudinea germană”

Avocatul Dan Chitic povesteşte pe propria pagină de Facebook nefasta sa experienţă legată de “calitatea şi corectitudinea germană”

Avocatul Dan Chitic povesteşte pe pagina sa de Facebook despre “calitatea şi corectitudinea germană”.

În fond este vorba despre problemele tehnice pe care maşina sa le are, la un an de când automoilul a ieşit din garanţie.

“Și iarăși despre “calitatea și corectitudinea germana”... sau de ce NU îmi voi mai cumpăra BMW. 

Long story short (pe cât posibil): În speță, mașină de aproximativ 60 mii Euro. Se servisează doar la Automobile Bavaria. La mai puțin de un an de la ieșirea din garanție (și până in 80 mii kilometri), motorul moare.

Cauza: distribuția. Acea parte care, pe lanț fiind, potrivit cărtilor fabricantului, nu trebuie schimbată. Soluția? schimbat motorul... căci bucăți din “patinele intinzatoare”, fatalitate, au ajuns in pistoane!

După 3 luni de scandaluri și insistente, BMW group recunoaște existența problemei și, in post garanție, îmi oferă gratuit motorul. A trebuit sa plătesc doar uleiul și manopera - un pic mai mult de o mie Euro! Aproape corect... dacă nu ar fi durat 3 luni și ar fi dat si o “mașină de curtoazie” atâta vreme cât incidentul se petrecuse din cauza erorii de proiectare a BMW...

În fine... După schimbarea motorului, însă, altă bela majoră: a cedat și pompa de vid de la frână, motiv pentru care am rămas și fără frâne.

Da, era sa mor și sa mai trag și pe alții după mine...  Cauza? Aceleași fragmente de “patina intinzatoare” care au ajuns pana in pompa care acționa servo-frâna. Care a cedat. 

Se repară pe cost propriu. Alături de o alta lunga serie de piese căzute unele după altele. Cu sau fără legătura.

La un an și câteva luni de la ieșirea din garanția celui de-al doilea motor ce credeți ca mi se întâmpla?

Probabil că v-ar fi imposibil sa ghiciți... dar, da!, mi s-a distrus iar sistemul de distribuție. De la aceeași mașina, evident! Și după ce am fost asigurat ca motorul schimbat era dintr-o noua generație de motoare, la care ar fi fost rezolvată problema Distribuției.

Da, la al doua mașina si al treilea motor deja, pot spune ca BMW e o mașina proastă. Proastă și nejustificat de scumpă.

Vă spun asta cu Tristețea celui înșelat și umilit intr-o dragoste adolescentina. Ultima dragoste adolescentina.

Cu atât mai mult cu cât, la al doilea motor chiar și eu am remarcat o similitudine de zgomot cu prima isprava... și m am dus imediat la... service-ul Automobile Bavaria, desigur!

Și asta la sfârșitul anului trecut. Și nu numai. Și in Ianuarie. Și in Martie. Și de fiecare dată am fost asigurat ca distribuția nu are nimic! Ba chiar au si scris-o negru pe alb. Dar ca trebuie schimbate tot felul de senzori și piese auxiliare... fără efect, evident. Mașina mergea din ce in ce mai prost.

Pe 8 August m am dus și am lăsat mașina in service. Spunându-le ca nu o iau pana nu îmi spun ce are.

După 2 luni mi-au spus... ce le-am spus eu de la sfârșitul anului trecut: e moarta distribuția! Iar! 

Doar ca de data asta nu au mai considerat ca e din cauza lor... eu sunt de vina... eu trebuie sa plătesc! Aproape 13 mii lei.

E motivul pentru care azi am fost pentru ultima oară la BMW și Automobile Bavaria și am scos mașina... care mergea mai prost decât atunci când am lăsat-o in service!

Atât. Acum caut un service cu mecanici adevărați.

Și voi recomanda sincer prietenilor mei nici sa nu se mai gândească la BMW (BMTrouble-You, cum ii spun australienii)... iar dacă au picat deja in grava ispită in fața căreia nici eu nu am rezistat, sa ocolească de departe Automobile Bavaria și service-urile ei.

Gata! Să trecem și la lucruri mai grave, mai serioase...

Post script: sper sa mă dea “nemții” ăștia “corecți” in judecată, prilej cu care voi putea aduce un lung roman de documente tehnice și anoste, eliberate chiar de ei, care vor confirma integral spusele mele”, conchide avocatul Dan Chitic.

 

Ne puteți urmări și pe Google News