Abonații TELEKOM pot dormi liniștiți. 80% din PROBLEMELE lor au fost REZOLVATE

Abonații TELEKOM pot dormi liniștiți. 80% din PROBLEMELE lor au fost REZOLVATE

Circa 80% din problemele tehnice apărute luni în reţeaua de telefonie mobilă a operatorului Telekom România au fost remediate, au anunţat reprezentaţii companiei, estimând că serviciile vor fi restabilite la parametrii normali în această seară.

"Telekom România anunţă că la acest moment a remediat în proporţie de 80% problemele tehnice apărute în reţeaua mobilă, în cursul zilei de astăzi, care au afectat clienţii la nivel naţional. Estimăm că problemele vor fi remediate în totalitate în această seară. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea restabilirii serviciilor la parametrii normali", precizează reprezentanţii Telekom România într-o declaraţie transmisă Agerpres.

Clienţii Telekom România întâmpină dificultăţi de circa şase ore în accesarea serviciilor de voce şi date mobile din cauza unor disfuncţionalităţi de natură tehnică, problemele urmând să fie soluţionate în cursul serii, scria compania pe pagina sa de Facebook în urmă cu câteva ore.

"Pe fondul unor disfuncţionalităţi de natură tehnică, o parte dintre clienţii Telekom pot întâmpina dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că specialiştii noştri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali", menţiona operatorul pe pagina de socializare.

Veniturile Grupului de companii Telekom România au ajuns la 266,2 milioane de euro, în trimestrul al IV din 2017, iar segmentat pe serviciile fixe acestea s-au ridicat la 160,3 milioane euro, în timp ce pe serviciile mobile la 139,5 milioane de euro, arată datele financiare ale companiei, publicate în data de 22 februarie de OTE Group.

Ne puteți urmări și pe Google News