Dezastru în Vinerea Mare. Posturile de televiziune au primit lovitura de grație. Cine a pierdut cel mai mult
- Iulia Moise
- 28 aprilie 2019, 13:17
Zilele acestea, pregătirile pentru Paște i-au ținut departe de televizor pe Români. Conform celor mai recente date, în Vinerea Mare posturile de televiziune au „pierdut” aproximativ 1,1 milioane de români, față de săptămâna trecută.
Săptămâna trecută, de exemplu, 7,6 milioane de români aveau televizoarele deschise. În Vinerea Mare, au fost în fața televizoarele sub 6,5 milioane”, scrie paginademedia.
Totuși, dintre cei mai mulți dintre telespectatori au vizionat Românii au Talent (Pro TV) și, pe locul al doilea, Iisus din Nazaret, filmul dat de Antena 1.
De altfel, Antena 1 a avut o creștere considerabilă. Iisus din Nazareth a dublat audiența Antenei 1, comparativ cu săptămâna trecută. Pe de altă parte, Kanal D, care difuza un serial turcesc - Povestea noastră, și-a pierdut din audiență.
„NAȚIONAL. Săptămâna trecută, Românii au talent cobora, pentru prima dată în acest sezon, sub trei milioane de români în fața televizoarelor. Aseară, în ediția de Vinerea Mare, audiența a fost cu câteva sute de mii de români mai scăzută: o medie de sub 2,2 milioane de români pentru show-ul prezentat de Smiley și Pavel Bartoș.
Românii au talent a rămas pe primul loc, la distanță, chiar dacă Antena 1 a avut o creștere de audiență considerabilă. Filmul clasic de Paște Iisus din Nazaret a dublat audiența Antenei 1.
Săptămâna trecută, Antena 1 era pe poziția a treia, cu sub 500.000 de telespectatori pe post. În Vinerea Mare, a urcat pe 2, trecând peste Kanal D (în scădere) cu 900.000 de români în fața televizoarelor”, mai scrie sursa citată.
URBAN. La orașe, Românii au talent a adunat 1,2 milioane de români în fața televizoarelor, față de aproape 1,6 milioane săptămâna trecută. Și la nivel urban, Antena 1 a avut în Vinerea Mare o audiență de două ori mai mare decât săptămâna trecută: 455.000 media postului Intact cu Iisus din Nazaret, față de 200.000 săptămâna trecută.
La orașe, TVR 1 nu a avut creșterea de audiență de la nivelul întregii țări. A fost un plus, dar nu atât de spectaculos: 65.000 de telespectatori, față de 50.000 săptămâna trecută.
COMERCIAL. Ce s-a întâmplat pe segmentul de public tânăr? O medie de 510.000 de telespectatori pentru show-ul de pe Pro TV cu Andra, Florin Călinescu, Andi Moisescu și Mihai Petre.
Este o scădere cu peste 100.000 de telespectatori pentru Românii au talent, față de săptămâna trecută.
Locul al doilea pentru Antena 1, cu 160.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, față de 110.000 săptămâna trecută.
Scădere de peste 80.000 de telespectatori tineri pentru Kanal D (care coboară sub 100.000 pe acest segment de public).