BOMBĂ în showbiz. Reîncepe RAZBOIUL dintre Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin. „Mă doare în ... de fata asta”
- Lucian Ionescu
- 23 ianuarie 2019, 17:53
O interceptare telefonică secretă făcută de DNA a scos la iveală o conversaţie în care Mihaela Rădulescu vorbeşte în termeni deloc academici despre rivala ei dintotdeauna, Andreea Marin. Conversaţia telefonică a fost făcută în timpul cercetărilor misterioasei dispariţii a lui Marta.
Motivul tensiunilor dintre cele două dive ar fi fost că Zâna surprizelor ar fi avut un promo mult mai bine făcut decat Mihaela Rădulescu, potrivit wowbiz.ro
„Singurul motiv, unicul, pentru care îmi sare ţandăra este inegalitatea dintre mine şi vita aia de MARIN. Asta are un promo pe post, care eu totuşi cunoscând această meserie, costă nişte zeci de mii de euro. Eu am avut un promo de doi lei reali pe hârtie, cu camere. (...) Sunt nişte mii de euro aruncaţi pe un promo la MARIN, mie îmi fac să-mi verse stomacul când mă gândesc că eu n-am avut un promo nici măcar decent...”, spunea Mihaela Rădulescu
Interlocutorul Mihaelei a încercat să o clmeze, dar diva de la Monaco nu-și dorea decât să fie mai presus de Zână.
„MIHAELA RĂDULESCU: N-are nicio idee. Ea... Ascultă-mă! Nu-mi spune mie că MARIN a făcut. MARIN s-a dus şi a dat o căruţă de bani, pentru că avea căruţa de bani...
SCHWARTZENBERG EMILIAN: Da, da' pe capu' ei, pe buzunaru' ei. Eu nu plătesc promouri, n-am vreo treabă. Înţelege acest mic detaliu. Deci dacă vrei opinia mea şi dacă vrei să te amuzi... da' nu mai comenta cu alţii şi învaţă: orice comentariu despre ea cu alţii, te poziţionează ca una care te deranjează şi suferi din cauza ei. Tu ignor-o total. Păi...
MIHAELA RĂDULESCU: Eu mă ... pe fata asta şi mă ştiu sigur de o mie de ori arătând mai bine, mai deşteaptă şi mai mişto ca fata asta. Mă doare în ... de fata asta. Nu vreau însă să se vadă, strict profesional vorbind, inegalitatea dintre ce facem noi acolo. Deci ea are un super promo, un super profi făcut de agenţie, făcut pe peliculă de film, cu regizor. Am aflat. Ştiu exact cine l-a făcut şi cât costă un astfel de promo”, se mai arată în interceptările telefonice