Persoanele suppraponderale au intrat în colimatorul autorității americane de reglementare în aviație, FAA
Cei care călătoresc regulat în clasa economică au constatat că spațiul disponibil s-a redus considerabil de-a lungul anilor la majoritatea companiilor.
În 2017, Bloomberg a estimat că distanța dintre rânduri a scăzut de la 90 de centimetri la 75, chiar 71 la unele zboruri. Companiile reduc spațiul pentru creșterea numărului de locuri și evident creșterea profitului.
Dar această alegere ar putea avea consecințe asupra siguranței în cazul unei evacuări de urgență a aeronavei. Agenția Federală de Aviație (FAA) abordează acest subiect în Statele Unite, explică Le Point.
Originea problemei? Pe măsură ce scaunele au devenit din ce în ce mai mici, americanii sunt din ce în ce mai grași. Astfel, în timp ce rata obezității la populația americană adultă a fost de 30,5% în 1999-2000, acum este de 39,5%.
O situație indicată de Paul Mitchell, parlamentar din Michigan. „Mărimea scaunelor, spațiul dintre scaune, ieșirile ... nu sunt sigur că modelele utilizate la ora actuală reflectă cu adevărat profilul călătorilor. Cu siguranță nu în Statele Unite ", a explicat el la întrunirea unui comitet pentru aviație.
FAA este conștientă de situație. Mai ales, din 2018, este responsabilitatea agenției să stabilească dimensiunile minime pentru locuri.
Prin urmare, agenția guvernamentală și-a anunțat intenția de a efectua teste în lunile următoare pentru a stabili dacă sunt necesare modificări în reglementări.
Douăzeci de zile de teste vor fi efectuate în Oklahoma City, cu nu mai puțin de 720 de voluntari. Miza este asigurarea că evacuarea aeronavei în caz de probleme se poate realiza rapid, pentru ca pasagerii să poată ieși ușor de pe scaunele lor și pe coridoare.
Legea americană prevede că o aeronavă cu mai mult de 44 de pasageri trebuie evacuată complet în nouăzeci de secunde.