Romtelecom și COSMOTE DISPAR: TELEKOM se lansează oficial pe piața din România

Romtelecom și COSMOTE DISPAR: TELEKOM se lansează oficial pe piața din România

Clienții Romtelecom și Cosmote devin de mâine utilizatori ai Telekom Romania, cele două companii intrând oficial în familia internațională Telekom. Astfel, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania.

Produsele și serviciile integrate, vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop. 

Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications vor avea evidențele serviciilor de broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, TV. 

Toate pachetele Telekom Romania Communications S.A. vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile. 

Telekom TV vine cu trei noi servicii pentru divertisment: multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; o experiență TV personalizată.

De asemenea, Brand-ul Telekom intră pe piață ca un furnizor de încredere pentru servicii integrate destinate clienților companii.

Clienții vor putea accesa ofertele comerciale Telekom prin intermediul magazinelor integrate fixe și mobile, al unui call-center unic, a unui nou website - www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media active începând de sâmbătă, 13 septembrie. 

Romtelecom şi Cosmote au peste 10 milioane de clienţi, afaceri de peste un miliard de euro şi 9.000 de angajaţi. România contribuie semnificativ la performanța Grupului Deutsche Telekom în Europa. Ţara noastră este a trei ca mărime după Germnia şi Polonia în grupul Deutsche Telekom.  Altfel, România este numărul unu în grupul german în ceea ce priveşte numărul de abonaţi la serviciile de televiziune, numărul doi pe internet şi numărul trei pe segmentul de telefonie mobilă.