Radio România domină piaţa de radio

Radio România domină piaţa de radio

Programele Societații Române de Radiodifuziune însumează peste 4,5 milioane de ascultători

Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din România, pe toate mediile de rezidenţă: 14,3% la nivel naţional, 14,7% în mediul urban şi 13,4% în Bucureşti, după cum arată datele de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), valul de toamnă 2015, publicate astăzi.

Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează peste 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de peste 30%.

Studiul de Audienţă Radio - valul de toamnă 2015 a fost efectuat în perioada 31 august – 20 decembrie 2015 de către IMAS - Marketing şi Sondaje şi GFK România - Institut de Cercetare de Piaţă SRL, pe un eşantion de 9.449 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.049 în mediul rural.

Europa FM rămâne cel mai ascultat radio privat în orașe, cu o cotă de piață de 9.3 %. Pe locurile următoare se află, la egalitate, Radio ZU și Kiss FM cu 8,2%, potrivit datelor ultimului Studiu de Audiență Radio. În București, Europa FM înregistrează o creștere de aproape 30 de mii de ascultători și raportează, pentru al doilea val consecutiv, cea mai mare creștere a cotei de piață (+ 2,4 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut, ocupând a treia poziție în rândul stațiilor private).

Ne puteți urmări și pe Google News