Un BIG BROTHER personal, pe banii clientului. Noile INVENȚII care lasă COMPANIILE să te spioneze cu MAXIMĂ EFICIENȚĂ

Un BIG BROTHER personal, pe banii clientului. Noile INVENȚII care lasă COMPANIILE să te spioneze cu MAXIMĂ EFICIENȚĂ

O serie de patente pentru înaintate de marile companii din domeniul tehnologiei, Google și Amazon, pot deschide o nouă eră a spionajului electronic, exact în casa clientului. Corporațiile ar putea ajunge să știe absolut tot despre o persoană, de la starea de spirit, până la bolile de care suferă.

Companiile sugerează că dispozitivele lor, mereu pornite în casele clienților, Google Home și Amazon Echo, ar putea afla toate detaliile personale despre utilizatorii lor, „descriind o gamă largă de posibilități” pentru a asculta indivizii și a promova reclame, bazate pe această informație, conform Daily Mail.

 

Dispozitivul de la google ar putea asculta „volumul vocii utilizatorului, detecta rata respirației, plânsul” sau tusea și strănutul. Mai mult, dispozitivul ar putea recunoaște un tricou din dulap care are fața unui actor cunoscut, cum ar fi Will Smith, și să recomande filme, pe baza acestei informații.

Ne puteți urmări și pe Google News

Într-un alt patent, Google descrie un dispozitiv care ar putea să le recomande părinților „zone de îmbunătățire”, cum ar fi să petreacă mai mult timp cu copiii. Mai mult, când ar detecta un comportament nepotrivit din partea copiilor, cum ar fi prezența lângă un dulap cu băuturi alcoolice sau intrarea în dormitorul adulților, dispozitivul ar putea inclusiv să administreze pedepse, cum ar fi să îngrădească folosirea telefonului mobil.

„Toate dispozitivele care vin cu Google Assistant (programul care ajută utilizatorii să funcționeze mai rapid și ușor pe telefonul mobil - n.r.), inclusiv Google Home, sunt concepute având în minte intimitatea utilizatorilor”, a transmis compania, în fața criticilor venite de la New York Times.

Un articol al jurnaliștilor americani a subliniat că datele nu vor fi doar preluate de Google, dar și că vor fi vândute către companiile care vor să își facă publicitate.

Un dispozitiv propus de Amazon ar putea detecta cuvintele care arată emoție cu privire la un anumit lucru, putând, ulterior, să propună reclame bazate pe răspunsul utilizatorilor.