Editura Evenimentul si Capital

Germania și Polonia încep lupta împotriva știrilor false. Ce pățesc jurnaliștii. Facebook a anunțat creșterea cu peste 50% a cifrei sale de afaceri. Berbecii nu reacționează, Balanțele zâmbesc | Horoscopul lui Dom' Profesor

Autor: | | 2 Comentarii | 3406 Vizualizari

Pe 3 februarie s-au născut Gertrude Stein, Felix Mendelssohn-Bartholdy, Morgan Fairchild, James A. Michener, Paul Scherrer, Charles Augustus Hartley, Ştefan Iordache, Ştefan Mihăilescu-Brăila, Constantin Arsene, Constantin Virgil Negoiţă.

În calendarul creștin-ortodox este Sfântul şi Dreptul Simeon, primitorul de Dumnezeu şi Sf. Proorociţă Ana. Zi de post.

Mai nimic în „Kalendar”, s-au terminat zilele Filipilor de iarnă. Dar, prin unele părţi ţineau până pe 7 februarie.

"Evenimentul Zilei" din 3 februarie 1954 a fost marele viscol din România. Exact acum 63 de ani românii au suportat un fenomen meteo extrem. Viscol, vânt de până la 150 kilometri pe oră, depuneri de zăpadă de 1,80 metri în 24 de ore, troiene de cinci metri înălţime. Iadul Alb s-a dezlănţuit şi a cuprins Bucureştii, jumătate de ţară, de fapt!

Ieri, marmota Phil a arătat, foarte sigură de ea, ca va fi o iarnă lungă, încă șase săptămâni! V-am spus ieri prognoza lui Topor, nu mai repet!

Dar, se întîmplă lucruri! Germania și Polonia încep, fiecare în felul ei, lupta împotriva știrilor false, a manipulării, a porcăriilor jurnalistice. Iată, unele știri, din curierul UE:

Germania ar putea fi mai puţin vulnerabilă la ştirile false. În pregătirea alegerilor federale din februarie, Germania pare să fi găsit o soluţie contra proliferării ştirilor false. Un sondaj din decembrie 2016 arată că 60% dintre adulţi contează pe televiziunea publică, sau pe ziare ca principale surse de informare politică. Mediile sociale, care pot juca rolul unui amplificator puternic pentru titluri bombastice, care nu au legătură cu realitatea, a înregistrat doar 3% încredere din partea celor interogaţi, în timp ce radiodifuzorul public Westdeutscher Rundfunk (WDR) apare ca principală sursă de informaţie politică. În general, internetul este cotat cu doar 16% încredere. Cu toate acestea, în alegerile prezidenţiale din SUA, unele sondaje au constatat o creştere considerabilă a utilizării internetului şi a reţelelor sociale în special de către adulţii americani. Unul dintre sondaje a constatat că 44% dintre respondenţi folosiseră reţelele de socializare. Studenţii americani au declarat în proporţie de 53% că principala sursă de informaţie pentru ştiri, nu numai politice, au fost reţelele sociale, cel mai adesea Twitter. Comparativ,  rezultatele sondajelor din Germania, arată că rezultatele la nivelul tinerilor între 18-24 de ani sunt similare cu cele din SUA : aproape 50% se orientează după internet, în timp ce pentru adulţi, internetul vine după televiziune ca sursă de informare. Concluzia este totuşi că pentru acest episod electoral din Germania, media tradiţionale vor constitui majoritatea în intenţiile de informare şi, drept urmare a acestei tendinţe, se aşteaptă ca ştirile false să nu influenţeze prea mult electoratul. Mai mult la: https://www.emarketer.com/Article/Germany-May-Less-Vulnerable-Fake-News/1015128#sthash.lgsOHLD9.dpuf

Polonia intenţionează să aplice un control asupra mediei asemănător cu cel din Franţa. Jaroslaw Kaczynski, preşedintele partidului polonez al Dreptăţii şi Justiţiei(PiS) a cerut să se introducă un control mai amănunţit asupra acţionariatului din media, exprimandu-se într-o reuniune a militanţilor formaţiunii sale politice, în oraşul  Rzeszów. El a spus că actuala situaţie din Polonia, unde  mai multe grupuri de interese controlează presa, ar trebui schimbată. În momentul de faţă, nivelul maxim admis de proprietate din partea unor acţionari străini în posturile de radio şi de televiziune din Franţa se situează la 20%, o limită ce s-a introdus şi in Rusia anul trecut. Consiliul Naţional al Radiodifuzorului public polonez (KRRiT) intenţionează să lanseze o consultare publică în legătură cu media din Polonia. Kaczynski a declarat şi că noua lege asupra drepturilor de licenţă a fost pregătită şi va fi adoptată foarte curând. Mai mult la: http://www.broadbandtvnews.com/2017/01/30/poland-considers-french-style-tv-regulation/

În curierul de UE este și un studiu-raport comun, pe hârtie roz, adică să fii tu al dracului dacă publici ceva, te umplem de borș, roz te facem, Doamne, iartă-mă! CI, adică Controlul Intern și DGC, Direcția Generale de Comunicare - cu mențiunea strict confidențial, se va anunța data publicării, ulterior în care se punctează măsurile global continentale care vor fi luate împotriva jurnaliștilor prinși cu ocaua mică. O să vedeți, o să vă placă! În Rusia nu mai trebuie nicio măsură. Dacă nu-ți place un jurnalist care minte, sau manipulează, sau pune titluri bombastice, fără legătură cu conținutul articolului, cauți un anunț de genul: ”Veteran, sau, fost polițist, fac orice treabă grea.” Tebuie doar să negociezi prețul, în general cam 5.000 €. Glumesc, sigur că glumesc și îmi curăț pușca! Ca iepurașul din desenele animate. În Rusia, numai anul trecut, s-au săvârșit din viață, în condiții suspecte, 27 de jurnaliști. Marea majoritate, în teritoriu. Mai toate dosarele au fost închise cu mențiunea, moarte accidentală.

Dar, principalul manipulator și spion al vieții domniilor voastre, se îmbogățește nemăsurat. Contează pe naivitatea domniilor vostre, care parctic, trăiți, pe net! Iată:

Facebook a anunțat creșterea cu peste 50% a cifrei sale de afaceri, depășind astfel previziunile analiștilor. Creșterea se datorează în special veniturilor obținute din publicitate, care reprezintă 97% din total. Astfel, cifra totală de afaceri pentru anul trecut a Facebook se ridică la 8,8 miliarde de dolari.Cea mai mare parte a publicității avantajoase este recepționată pe internetul mobil, astfel încât se poate cuantifica ușor pentru fiecare utilizator. Pentru 2016, cifra de publicitate consumată per utilizator ar fi fost de 16 dolari USA pe ansamblu, dar de 20 de dolari în America de Nord. Performanțele excelente ale companiei Facebook sunt legate de extinderea bazei de utilizatori. Cu aproape 1,9 miliarde de utilizatori activi în decembrie, Facebook este pe punctul de a depași cifra de 2 miliarde de utilizatori. Palatforma are succes din ce în ce mai mult în Asia, în special în India, piața cu cea mai mare creștere în ultimul trimestru. Societatea beneficiază de acoperire internet de mai bună calitate din partea operatorilor telecom și de crearea, pe sistemul de exploatare Android, a unei versiuni care utilizează mai puține date. Doar în China, insistențele Facebook s-au soldat cu eșec, existând deja o rețea naționala care este controlată de stat. Pentru Facebook, următoarele posibilități de creștere stau în partea de video. Deși compania captează acum 5% din piața de publicitate mondială, televiziunea reprezintă adevărata provocare. După ce a lansat Live, o ofertă de streaming în direct, anul trecut, Facebook a creat un departament dedicat în întregime creației video, în decembrie, anul trecut, în SUA. Acum intenționează sa-și mărească oferta în domeniu și vrea să producă și mai mult conținut original anul acesta, potrivit declarației lui Mark  Zuckerberg. Astfel încât, compania caută acum cel mai bun model de afaceri pentr a-i susține pe creatorii de conținuturi premium. In prezent, testează inserția de publicitate în video.Intenția lui Zuckerberg este de a face din Facebook platforma la care internauții se gandesc atunci când caută filme, spațiu ocupat acum de YouTube. Producția va începe cu formate scurte, a indicat fondatorul companiei. În ce privește alte surse de venituri, Mark Zuckerberg s-a declarat decepționat de dezvoltarea realității virtuale îmbunătățite. Vânzările pentru realitatea virtuală Rift, scoasă pe piață anul trecut, au fost mult mai slabe decât se anticipase. Cu câteva minute înainte de publicarea rezultatelor, Oculus, filiala pentru realitatea virtuală a Facebook și cofondatorii ei au fost condamnați de un tribunal texan la plata a 50 de milioane de dolari către Zenit Max. Judecătorii au estimat că Oculus violase anumite acorduri de confidențialitate și mai multe norme de proprietate intelectuală ale acelei societăți. Mai multe la: http://www.lesechos.fr/tech-medias/hightech/0211760299478-les-revenus-publicitaires-de-facebook-en-forte-hausse-2062122.php#s9cZ6mHHiBOKI8zB.99

Părerea mea este că seraficul Mark Zuckerberg distruge umanitatea cu sistemele lui de droguri electronice, cu realitățile lui virtuale. La fel a încercat Leo Zeff cu LSD, oferea tot o realitate virtuală, la jumătatea secolului XX!

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Horoscop

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate