Dorna, premiată pentru campania despre copiii prematuri

Dorna, premiată pentru campania despre copiii prematuri

Coca-Cola România a câștigat Silver şi Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets “Hai sa mancam împreuna” şi campania Dorna „Grijă pentru copii”, dezvoltate de McCann Bucureşti.

La gala de premiere a premiilor Effie 2014 de luni seară, brandul Coca-Cola a obţinut Silver la categoria Media Innovation pentru campania de Live Tweets  “Hai sa mancam împreună”, în timp ce campania “Grijă pentru copii”, creată de Dorna împreună cu Asociaţia “Salvaţi Copiii”, a fost premiată cu Bronze la categoria CSR.

„Premiile câştigate la Effie Awards ne demonstrează, încă o dată, că ideile curajoase şi creative construiesc campanii eficiente. Dorim să mulţumim echipelor alături de care lucrăm fiecare proiect: datorită pasiunii şi implicării lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România şi Moldova.

Despre Live Tweets “Hai sa mancam împreună”

Ne puteți urmări și pe Google News

“Hai sa mancam împreună” este prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, pornită de la informaţia potrivit căreia 6 din 10 români obișnuiesc să mănânce singuri în faţa televizorului. Pentru a determina consumatorii să redescopere bucuria meselor alături de cei dragi, echipa Coca-Cola România a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima dată când mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate într-un spot publicitar.

Astfel, cele mai inspirate invitaţii la masă au trecut dincolo de mediul online, ajungând pe TV. Campania a avut ecou și în offline, materializându-se într-o Caravană, care a oprit în marile orașe din România pentru a invita consumatorii să ia pauza de masă alături de cei dragi. În 2013, campania a fost premiată la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a câştigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns. Case study-ul este disponibil la linkul: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Campania “Grijă pentru copii”, dezvoltată de Dorna şi Asociaţia Salvaţi Copiii are ca scop prevenirea cauzelor naşterilor premature, cât şi ingrijirea corespunzătoare a nou născuţilor prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternităţi din România.

În cadrul campaniei, 15 maternităţi din 13 oraşe din ţară au primit, în total, 92 de echipamente medicale pentru îngrijirea copiilor născuţi prematur. Campania “Grijă pentru copii” a fost susţinută de un plan integrat de comunicare, cu componente de TV, print, in-store, OOH, digital şi PR, menite să atragă atenţia publicului asupra problemei copiilor născuţi prematur.

Platforma digitală www.grijapentrucopii.ro a funcţionat ca un agregator de informaţii despre problema prematurităţii în România, materiale informative şi modalităţi alternative prin care oamenii se puteau implica direct în campanie. Campania “Grijă pentru copii” continuă să ajute la îngrijirea copiilor născuţi prematur şi în 2014, prin dotarea maternităţilor din România cu echipamente medicale de specialitate.

La campania Dorna a contribuit şi site-ul www.doctorulzilei.ro, dar şi Evenimentul zilei, prin publicarea unor poveşti ale copiilor prematuri şi a medicilor care îi îngrijesc.