Aventurile lui Alexander Cesnavicius. Cum s-a rătăcit în București șeful PRO TV

Aventurile lui Alexander Cesnavicius. Cum s-a rătăcit în București șeful PRO TV

Venit în urmă cu un an și jumătate în România, lituanianul a avut parte de câteva întâmplări amuzante în traficul din Capitală

Aventura în România a Directorul general al PRO TV, lituanianul Alexander Cesnavicius, a început cu... o întâmplare amuzantă. Aflat la volanul mașinii, șeful PRO TV a reușit să se piardă pe străzile Capitalei. „În urmă cu un an și jumătate, când am venit în România, am avut parte de câteva întâmplări amuzante. În prima săptămână, am avut șofer, care m-a condus pe unde aveam treabă. După aceea a crezut că mă voi descurca. N-a fost chiar așa. De multe ori am rătăcit drumul spre sediul PRO TV și o dată chiar și pe cel spre Buftea. Apoi miam luat GPS și am rezolvat problema”, a povestit amuzat Alexander Cesnavicius.

Are doi câini

Când a venit la conducerea PRO TV și s-a mutat în România, lituanianul a căutat o casă la curte, deoarece are doi câini pe care îi îndrăgește mult. Așa și-a găsit o locuință în Pipera și a fost nevoit să facă zilnic drumul până în centru. Acum, CEO PRO TV stă în Mogoșoaia. Cesnavicius a povestit și că a descoperit încântat cât de frumoasă este România. Mai mult, el și-a invitat prietenii să o viziteze. „În Lituania, avem doar câmpie. E extraordinar că aveți atâtea forme de relief - munte, mare. Mi-am invitat prietenii să o viziteze. La început erau reticienți, apoi, după ce au venit, m-au certat că nu i-am invitat mai devreme”, a spus el.

Ne puteți urmări și pe Google News

Grila PRO TV

Într-o întâlnire cu presa, Alexsander Cesnavicius a vorbit despre planuri și strategia postului. El a spus că PRO TV se va concentra pe producții locale, care vor lua tot mai mult locul filmelor în prime time. Apoi a dezvăluit și că serialele americane difuzate de post nu au avut audiența sperată. Iată care sunt emisiunile ce nu vor lipsi din grilă: „Las Fierbinți”, „România, te iubesc”, dar și reality-ul „Lecții de viață”, care nu prea a avut audiență. Lor li se alătură „Vine Cheful!”, pe perioada verii. Deși a avut audiențe mari, nu se știe încă dacă va mai fi reluat „Sunt celebru, scoate-mă de aici”, un show care a scos mulți bani din buzunarul televiziunii.