Compania aeriană Turkish Airlines și-a anulat toate zborurile. Pasagerii vor fi nevoiți să aștepte în aeroport sau să cumpere bilete pentru un alt zbor.
Compania aeriană Turkish Airlines și-a anulat toate zborurile din această seară. Mai mulți pasageri au fost nevoiți să aștepte în aeroport sau să cumpere bilete de la o altă companie. Alții nici măcar nu au fost informați că a apărut o eroare. Motivul pentru care aeronavele rămân la sol este că a căzut sistemul informatic al Turkish Airlines. Angajații companiei nu mai pot accesa listele cu pasageri și nu mai pot face check-in-ul.
„Toate zborurile Turkish Airlines sunt anulate, în această seară - nu va zbura nimic, între orele 19.00 si 22.00! Întrucât a căzut total sistemul informatic al Turkish Airlines, compania nu are acces la listele de pasageri”, a transmis Corina Martin, reprezentantul agenției de turism, pe Facebook.
Ce se întâmplă cu pasagerii Turkish Airlines
Cei care trebuiau să plece de pe aeroportul Mihail Kogălniceanu cu avioanele companiei Turkish Airlines nu vor primi cazare sau transport gratuit.
„Aeroportul asigura serviciile solicitate de operatorul aerian pentru pasageri în baza relației contractuale, conform legislației. Nu intră in responsabilitatea aeroportului asigurarea cazarii sau transportului. Aeroportul doar face demersuri pentru pasageri conform indicațiilor companiei aeriene“, a spus conducerea aeroportului.
Haos în aeroporturi, pasageri nemulțumiți
Recent, alți pasageri Wizz au fost afectaţi de zborurile anulate de compania Wizz Air. Cei din România reprezintă aproximativ 20% din total, a declarat, marţi, József Váradi, CEO-ul Wizz Air. El a mai spus că problemele nu au dispărut cu totul, dar că se caută soluții, și că a investit în Call Center. Acesta le-a garantat pasagerilor că vor primi despăgubiri.
„Dacă totuşi trebuie să anulăm dintr-un motiv sau altul, noi respectăm regulamentele europene şi plătim pasagerilor orice drepturi au. Le apreciem şi le respectăm drepturile. În momentul de faţă avem cam 70% din cererile de despăgubire în mod automatizat. Deci chiar şi clienţii pot să-şi obţină rambursarea”, a specificat CEO-ul Wizz Air József Váradi,