X a lui Elon Musk, pierderi uriașe din publicitate, după un episod antisemit

X a lui Elon Musk, pierderi uriașe din publicitate, după un episod antisemit Platforma X a lui Elon Musk, fosta Twitter. Sursa foto: PhotoPawel | Dreamstime.com

Elon Musk se confruntă cu posibilitatea de a suferi pierderi semnificative în veniturile publicitare în urma unui incident antisemit petrecut săptămâna trecută.

Platforma X, deținută de Elon Musk, este estimată să înregistreze pierderi de până la 75 de milioane de dolari până la finalul anului, provenind din veniturile publicitare.

Veniturile platformei X a lui Elon Musk, în pericol

Declarațiile antisemite ale lui Musk pe această platformă au determinat mai multe companii, inclusiv Walt Disney și Warner Bros Discovery, să-și suspende campaniile publicitare.

Platforma X a reacționat prin inițierea unei acțiuni legale împotriva grupului de monitorizare Media Matters.

Ne puteți urmări și pe Google News

S-a susținut că organizația a adus prejudicii de imagine platformei prin intermediul unui raport care afirma că reclamele pentru branduri importante, inclusiv Apple și Oracle, au apărut în asociere cu postări care promovau figuri precum Adolf Hitler și partidul nazist.

11 milioane de dolari se pot pierde

Datele interne examinate de The New York Times în cursul acestei săptămâni evidențiază peste 200 de reclame ale unor companii notabile, printre care se numără Airbnb, Amazon, Coca-Cola și Microsoft.

Multe dintre acestea au decis să suspende sau iau în considerare întreruperea campaniilor lor publicitare pe rețeaua socială.

Elon Musk

Elon Musk pierde bani frumoși cu platforma X. Sursa foto: Facebook

Vineri, platforma X deținută de Elon Musk a comunicat că veniturile în valoare de 11 milioane de dolari sunt amenințate.

Mai mult, cifra exactă a fluctuat pe măsură ce unii agenți de publicitate s-au reîntors pe platformă, în timp ce alții au crescut cheltuielile.

Venituri în scădere pentru X de când a fost preluată de Elon Musk

Agențiile de publicitate au evitat X de la momentul în care Musk a achiziționat-o în octombrie 2022 și a redus moderarea conținutului.

Această schimbare a condus la o creștere bruscă a discursurilor instigatoare la ură pe platformă, conform informațiilor furnizate de grupurile pentru drepturile civile.

Veniturile provenite din reclamele platformei în Statele Unite au înregistrat o scădere de cel puțin 55% în fiecare lună. Asta comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

Totul a început de la preluarea acesteia de către Musk, conform Reuters.