„Scopul conferinţelor şi al workshopurilor este să oferim studenţilor o altă perspectivă asupra angajării, să umplem golul acela care există între ultimul an de facultate şi primul job", a declarat Maria Nistor, unul din organizatorii evenimentului.
Astfel, studenţii, în mare parte de la ASE şi SNSPA, prezenţi, ieri la seminariile BizCampus, s-au lansat în dezbateri pe diferite teme şi au aflat cum ar trebui să se promoveze pentru a avea cât mai mult succes.
Conferinţa s-a numit "Behind the brand", iar invitatul Vlad Cetina, Country Distribution Manager la Michelin România, a povestit despre propriile experienţe şi despre cum a găsit job-ul perfect pentru el.
Conferinţele se bazează pe două teme principale: Career Development şi Personal Branding. Invitaţii la conferinţe, care fac parte din multinaţionale de succes din România, oferă sfaturi utile şi ponturi studenţilor în legătură cu interviul de angajare, cu alegerea corectă a unui job care li se potriveşte şi se pliază pe propriile lor cerinţe.
De asemenea, workshop-urilor oferă studenţilor şansa de a afla cum e mediul de lucru într-o companie, îi ajută să decidă ce domeniu li se potriveşte. Mai mult, discuţiile şi dezbaterile oferă tinerilor o viziune asupra exigenţelor şi oportunităţilor din mediul business actual.
Conferinţe vor avea loc si azi, la Hotelul Ramada Majestic, iar cei care vor să participe pot afla mai mult informaţii de pe site-ul evenimentului.