Industria antirasism este o mină de aur! Iar geniile marketingului știu să o exploateze!

Industria antirasism este o mină de aur! Iar geniile marketingului știu să o exploateze!

Americanii au descoperit cu mult înaintea lui Nae Caranfil că „mâna întinsă, care nu spune o poveste, nu primește pomană”.

Butada e valabilă și în comerț, mai ales în Statele Unite. Expertul în marketing Gary Dahl s-a îmbogățit peste noapte în anii 70 datorită ideii trăsnite de a vinde pietre de forma unui ou pe post de animale de companie. Mare success în afaceri au avut și cei care s-au gândit să impună branduri pe piața apei îmbuteliate, nu că între produse ar fi existat vreo diferență.

În rândul acestor genii capabile să convertească prostia semenilor în bani grei se numără și doamna Robin DiAngelo. La fel ca înaintașii săi, nu a descoperit nimic util și nici nu a făcut ceva demn de laudă. A avut, însă, foarte mult fler .”DiAngelo este o doamnă albă care a ajuns foarte, foarte bogată vorbind pentru corporațiile care au aversiune la litigii, grupurile din campusurile universitare, progresiștii ​​albi care se auto-flagelează și aliații lor afro-americani  care se alătură cauzei vinovăției albe”, scrie  Kyle Smith pe site-ul nationalreview. com.

Ceea ce face Robin DiAngelo e perfect legal, chiar dacă e cam imoral și toxic să întorci o parte din populație împotriva celeilalte, “dar cu toții ne jucăm cărțile pe care le-am primit sau, pentru a o spune într-o manieră nepoliticoasă, de ce nu ar putea să profite de prostia oamenilor? Un (posibil) rasist se naște în fiecare minut, ceea ce înseamnă că, un minut după aceea, părinții bebelușului se transformă în niște fraieri care simt nevoia imperioasă să cumpere o carte anti-rasism pentru copii, ceea ce crește  vânzările afacerii. Aceasta este America: Ne arătăm dragostea pentru o idee pompând dolari în ea”.

Ne puteți urmări și pe Google News

Uniunea Europeană e NUMELE sub care GERMANIA devine o SUPERPUTERE. Cum vrea Berlinul să obțină un IMPERIU EUROPEAN și DREPT de VETO în toate problemele lumii. Istoria ALTFEL decât o învețila școală

Albii nu mai există decât atunci când sunt Ticăloși. Nici Moartea nu îi salvează de blestem

Ideea extrem de profitabilă a doamnei DiAngelo a fost să transforme orice american alb, oricât de pașnic și politicos, într-un rasist.  Dacă ai participat la o nuntă sau la o înmormântare și toți cei din jurul tău erau albi, ești rasist. Dacă ai văzut un afro-american spălând podelele, tot așa te numești.

“DiAngelo este un amestec contemporan între un lider religios carismatic și un terapeut. Gândiți-vă la evangheliștii de la televizor! Vă spun ei vreodată că sunteți fără păcat și nu mai trebuie să ascultați apelurile sale la pocăință? Niciodată, dacă vor să fie la zi cu plățile  pentru limuzinele lor. Un terapeut vă va spune vreodată că sunteți vindecat? Improbabil, deși terapeutul  și chiar televanghelistul probabil că nu au îmbrățișat această carieră numai pentru că era o afacere bună.

Geniul lui Robin DiAngelo este că, în calitatea ei de scriitor și  consultant, nu lucrează într-o industrie în care să existe vreo noțiune tradițională de etică medicală sau religioasă. Nu există nicio asociație, niciun consiliu sau sinod care să o judece după un cod de conduită predeterminat. Este doar un antreprenor, propria sa mașină de a face bani. „Superioritatea albă interiorizată respiră prin porii mei”, le spune enoriașilor săi, dând exemplu mărturisind și încurajându-i pe alții să facă același lucru. Ascultătorii sunt în aceeași poziție cu vrăjitoarele acuzate din Salem; nu puteți dovedi că nu sunteți vrăjitoare, așa cum nu puteți dovedi că nu sunteți rasist. Dacă nu mărturisești că ești rasist imediat, asta înseamnă că ești un rasist clandestin - cel mai insidios tip”.