"Vrei să fii milionar?", fanionul Kanal D

"Vrei să fii milionar?", fanionul Kanal D

Virgil Ianţu revine din toamnă, de această dată la postul deţinut de trustul Dogan, cu formatul de emisiune care l-a consacrat.

Virgil Ianţu se întoarce pe sticlă cu o emisiune care îi este deja emblemă. După cinci ani de pauză, prezentatorul se va dezvăţa să spună "Vrei să fii miliardar?", pentru că la Kanal D, din toamnă, va întreba "Vrei să fii milionar?".

"Aşteptam de mult, dar ştiam că o să vină acest moment când mi se va propune să prezint acest gen de emisiune. Ştiu că este un format costisitor, dar nu cred că există un risc pentru cei care-l achiziţio nează. După o pauză de un an şi jumătate, propunerea este un vot de încredere. Când am zis stop televiziunii am primit multe propuneri de colaborare. Toate au fost însă în aceeaşi zonă. Am aşteptat un format pe care săl respect. Sunt sigur că va fi o surpriză când va fi difuzat", a spus Ianţu. El adaugă că, până acum, singurele formate care i-au plăcut cu adevărat au fost "Copiii spun lucruri trăznite" şi "Vrei sa fii miliardar?".

Va fi cel mai tare show

Emisiunea a mai fost difuzată în urmă cu cinci ani la Prima TV, dar a fost întreruptă din cauza unor probleme de licenţă. "Vrei să fii milionar?" va fi cea mai importantă emsiune din grila de toamnă a postului turcesc şi va fi difuzată în prime time. Investiţia făcută a fost foarte mare.

Kanal D speră să ofere o alternativă telespectatorilor care îşi doresc un show de divertisment, informativ, cu suspans şi premii uriaşe în bani. "Cred că acest format aduce un plus de imagine, iar acest lucru este posibil doar cu Virgil Ianţu prezentator. Deşi targetul nostru este de 18-49 de ani ne dorim să aducem toată familia în faţa televizorului", a explicat Clara Bomboe, directorul de programe.

În România, emisiunea este produsă de Zucchero Media, firmă cu care Virgil Ianţu a mai colaborat şi care a produs emisiuni pentru majoritatea televiziunilor.

"«Vrei să fii miliardar?» şi-a dovedit eficienţa pe piaţa românească, iar publicul a îndrăgit şi s-a ataşat de acest format. Românii aşteaptă această emisiune, iar revenirea lui Virgil Ianţu în calitate de prezentator al emisiunii care l-a lansat nu poate să fie decât un plus pentru noua producţie. Aceste argumente au stat la baza deciziei noastre de a readuce acest format. În plus, piaţa românească de televiziune duce lipsă în acest moment de emisiuni de cultură generală de tip quizz. Producţiile care pun accent pe diferite talente sunt acum în mare vogă, ca urmare, ne aliniem şi noi acestui trend numai că schimbăm tipul de talent cerut. La noi contează cunoştinţele şi mai puţin abilităţile artistice. Aşadar, îi aşteptăm pe toţi românii să participe la acest concurs al cărui premiu este mai mult decât tentant - un milion de lei!“ a spus Ugur Yesil, General Manager Kanal D. ECHIPĂ. De la stânga: Clara Bomboe, director de programe, Virgil Ianțu, Ugur Yesil, director general, și Haluk Kurcer, Country Manager BANI

Premiul creşte de la o întrebare la alta, până ajunge la 1 milion de lei

"Vrei să fii milionar?" este cea mai populară emisiune de tip quizz din lume. În România se va respecta formatul, dar vor fi aduse şi mici modificări pentru a-i face mai interesaţi pe cei din faţa televizoarelor. Vor fi atât întrebări de cultură generală legate de România, cât şi pe teme internaţionale.

La început sunt zece concurenţi care stau faţă în faţă cu "Fastest Finger First" (cine răspunde primul) şi trebuie să aşeze în ordinea corectă patru răspunsuri la o întrebare. Primul care reuşeşte va concura pentru premiul cel mare. El se va confrunta cu 15 întrebări de cultură generală cu patru variante de răspuns. După ce a răspuns la primele cinci întrebări, premiul pentru fiecare întrebare creşte de la o întrebare la alta, ajungânduse la premiul cel mare de un million de lei pentru ultima întrebare.

Pe parcurs, concurentul are trei soluţii ajutătoare: "Sună un prieten", "Întreabă publicul" şi "50-50". În orice moment al concursului, participantul se poate retrage şi poate păstra banii. Dar dacă decide să joace şi îi spune prezentatorului "răspuns final" atunci alegerea sa îl poate duce spre următoarea întrebare care valorează mult mai mult (aproape dublu) sau îl poate scoate din joc diminuându- i câştigul în mod substanţial.

GRILA DE TOAMNĂ

Gabi Cristea rămâne la postul turcesc

Postul de televiziune Kanal D a avut o ascensiune rapidă. Intrat pe piaţa de televiziune din România în ianuarie 2007, postul a ajuns printre primele trei clasate, după Pro Tv şi Antena 1, în luna mai a acestui an. Despre grila de toamnă a acestui an, Clara Bomboe, directorul de programe, spune că se vor face modificări, iar reality-show-urile vor fi diminuate.

"Grila de toamnă nu este încă definitivă, dar ne-am gândit deja la unele mici modificări. În ceea ce priveşte schimbările din toamnă pot spune că se vor diminua emisiunile gen reality- show. Vom păstra o mare parte din emisiunile care ne-au consacrat şi ne propunem să ieşim mai mult din casă şi să realizăm emisiuni prin ţară. În ceea ce priveşte "Noră pentru mama" ne vom hotărî într-o lună dacă continuăm sau nu difuzarea ei".

În ceea ce priveşte concurenţa marilor show-uri din toamnă, "XFactor" şi "The Voices", managerii de la Kanal D spun că există public pentru toată lumea şi cu siguranţă nu sunt speriaţi de concurenţă. Un lucru este sigur: Gabi Cristea rămâne la Kanal D.

SCHIMBARE Daiana Anghel, la Ştirile Kanal D

Daiana Anghel îi va lua locul Simonei Pătruleasa la pupitrul ştirilor sportive.

Simona este însărcinată în 7 luni şi se pregăteşte să intre în concediu prenatal.

Cu o experienţă în televiziune de 7 ani, timp în care a fost reporter, prezentatoare de ştiri şi co-prezentatoare în emisiuni de divertisment, Daiana vine să completeze echipa Ştirilor Kanal D.

"Mă bucur că îi pot fi de ajutor Simonei, căreia îi doresc o naştere uşoară", a spus Daiana Anghel.

Ne puteți urmări și pe Google News