Vocea României, una dintre cele mai populare competiții musicale, a doborât din nou recordurile de audiență.. Pro TV a condus seara de vineri, cu show-ul de talente, care a avut cifre în creștere față de săptămâna trecută. Vineri a fost prima ediție de knockouturi, după faza duelurilor.
Televiziunea Digi Sport a intrat în topul televiziunilor, la orașe și pe publicul comercial, cu meciul Dinamo - Mediaș, pe interval.
Amintim că Pro TV va difuza și astăzi o ediție Vocea României, de la ora 20.00.
NAȚIONAL. Show-ul Pro TV a condus audiențele după media din întreaga țară. Peste 1,5 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe show-ul de talente, în creștere față de săptămâna trecută când Pro TV a fost devansat de Kanal D.
Kanal D și Antena 1 a avut cifre în scădere față de vinerea trecut. Kanal D, cu Exatlonul la concurență, iar Antena 1, cu X Factor.
Național TV a completat clasamentul, pe poziția a cincea, cu filmul american de acțiune The Forbidden Kingdom (de la 21.00). Postul a mai avut pe intervalul Vocea României, de la 20.30, serialul indian Dragoste și ură. Vocea României a fost pe plus și la orașe. Show-ul de talente a avut o medie de 820.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare, în creștere față de săptămâna anterioară, când pe Pro TV erau 770.000 de persoane.
Locul secund a fost al Kanal D cu jumătate de milion de telespectatori, media, iar Antena 1 este de neclintgit de pe locul al treilea, cu 350.000 de persoane, media.
Digi Sport 1 a fost a cincea cea mai urmărită televiziune de la orașe, cu meciul Dinamo - Mediaș (20.30 - 22.30).
COMERCIAL. Pro TV a fost primul și pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani. Show-ul a adus Pro-ului, în medie, 380.000 de telespectatori, în creștere față de săptămâna trecută când a avut 330.000 de telespectatori.
Și aici Kanal D a fost al doilea, iar Antena 1 pe trei, însă la mică distanță. Și aici, Digi Sport a intrat în top, pe poziția a patra, cu 77.000 de telespectatori, urmat de Național TV.