Iată care sunt cifrele de rating ale show-ului de la Pro TV cu Tudor Chirilă în locul lui Horia Brenciu.
Vocea României a înregistrat o audiență record, iar locul doi s-a situat la mare distanță, cu o audiență aproape de 3 ori mai mică decât Pro TV.
În prima zi a noului sezon, show-ul Vocea României a fost pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, lider incontestabil de audienţă pe intervalul orar 20:30-22:56, reuşind să aducă în faţa televizoarelor mai mult de 2.500.000 de români în minutul de aur. Publicul a făcut cunoştinţă aseară cu Tudor Chirilă, pentru prima oară în calitate de antrenor al Vocii. Tudor a făcut show, s-a exteriorizat la apariţia concurenţilor cu voci spectaculoase şi chiar s-a aruncat pe jos în încercarea de a obţine rezultatul dorit. Noua formulă Vocea României a înregistrat rezultate record: cea mai bună primă ediţie din toate sezoanele difuzate până acum.
Show-ul de la ProTV a fost în prima ediţie a sezonului 4 lider de audiență pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare 20:30 – 22:56, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider detașat cu o audiență medie de 14,7 puncte de rating și 34,6% share. Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 5,4 puncte de rating și 12,8% share. La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu o audiență medie de 11,2 puncte de rating și 22,1% share, al doilea post clasat fiind Antena 1 cu o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 13,2% share. La nivel național, show-ul rămâne și de această dată în top cu o audiență medie de 10,3 puncte de rating și 20,8% share, iar pe locul secund Antena 1 cu 6,9 puncte de rating și 13,8% share.