Jobful, prima platformă de recrutare prin gamification din România, a încheiat luna aceasta un parteneriat strategic cu Microsoft în vederea integrării soluțiilor oferite.
Parteneriatul vizează atât lansarea platformei Jobful pe tehnologia Microsoft Azure, cât și completarea experienței de recrutare prin instrumente precum Microsoft Teams și Microsoft Dynamics for HR.
Lansată în luna mai 2018, Jobful este prima platformă de recrutare construită pe sisteme de gamification din România, adresându-se atât tinerilor profesioniști care doresc să își dezvolte o carieră, cât și companiilor care vor să își îmbunătățească procesul de recrutare. Pe lângă accesul la joburi, candidații găsesc pe platformă materiale de învățare și testare pentru a-și contura parcursul carierei, în timp ce companiile au la dispoziție o suită de instrumente pentru eficientizarea recrutării.
Cea mai bună soluție de recrutare
“Am crescut Jobful cu o intenție foarte bine conturată: de a deveni cea mai bună soluție de recrutare, atât pentru companii cât și pentru candidați. Foarte devreme ne-am dat seama că pentru a ajunge la această destinație este necesar să lucrăm cu cele mai bune tehnologii existente, și ne bucură enorm colaborarea cu Microsoft. În contextul actual al forței de muncă, cu o serie lungă de disponibilizări și o rată a șomajului în creștere, este cu atât mai important să oferim oportunități profesionale celor aflați în căutarea unui loc de muncă”, a declarat Mihai Cepoi, CEO și fondator Jobful.
În cadrul parteneriatului cu Microsoft, Jobful oferă tehnologia dezvoltată sub forma unei platforme de resurse umane ce urmărește metricile de succes ale procesului de recrutare a companiilor: conversion rates, time to fill, referral sau awareness (employer branding). Inovația produsului constă în eficientizarea holistică a procesului de recrutare prin reinventarea fiecărei etape. Sourcing-ul este realizat prin elasticsearch, screening-ul este acoperit automat prin algoritmi de inteligență artificială și machine learning. În paralel, candidații au la dispoziție mecanici de gamification pentru testarea și demonstrarea abilităților căutate de angajatori. Mai mult decât atât, companiile pot pune la dispoziția candidaților materiale educaționale online, prin care pot crește competențele acestora dar și identifica potențiali candidați pentru pozițiile cheie deschise.
Se reconsruiește întregul proces de business al recrutării
“Parafrazâd un vechi proverb românesc, omul sfințește locul, cred cu tărie că viața și succesul unei organizații sunt definite de oamenii care o formează. Atragerea oamenilor potriviți la locul și momentul potrivit e fundamentală pentru companie - iar pentru angajat, poate însemna diferența între un job care aduce satisfacții profesionale și personale și unul care va fi părăsit la prima oportunitate. Eficientizarea procesului de identificare a candidatului potrivit cu ajutorul inteligenței artificiale – și la fel de important, a jobului potrivit, poate contribui la creșterea satisfacției și productivității și la a crea angajați care, cu adevărat, au oportunitatea de a realiza întreaga măsură a potențialului propriu”, a afirmat Violeta Luca, General Manager, Microsoft România.
Jobful s-a alăturat programului Microsoft for Startups pentru a putea livra alături de Microsoft produsul folosind tehnologiile Microsoft Azure. Fiind un start-up, organizația investește activ în inovație și îmbunătățirea procesului de recrutare, bazându-se în același timp pe tehnologiile de cloud deja dezvoltate de Microsoft. Programul Microsoft for Startups e dedicat companiilor B2B și le ajută să crească în România și pe piețe globale. Programul oferă acces startup-urilor la resurse Cloud din Microsoft Azure și GitHub Enterprise.
Jobful se adresează atât tinerilor profesioniști care doresc să își dezvolte cariera, cât și companiilor care vor să-și eficientizeze procesul de recrutare. Folosind cele mai noi tehnologii și reconstruind întregul proces de business al recrutării, timpul pe care îl petrece un recruiter pe platformă pentru a găsi candidații potriviți este cu peste 70% mai mic: de la câteva ore, la câteva click-uri.