Iată cât valoarează MARCA RAPIDULUI, după 93 de ani de istorie. REACȚIA lui Daniel Pancu
- Daniel Spasov
- 28 august 2017, 18:18
Brandul Rapidului conține cele cinci sigle, palmaresul și culorile, iar licitația va porni de la suma de 406.000 de euro. Clubul a luat ființă în 1923 și a intrat oficial în faliment în 2016.
În lupta pentru achiziționarea acestui brand urmează să participe și Primăria Sectorului 1. Instituția din Capitală a înființat deja echipa de fotbal AS Academia Rapid, înscrisă deja în Liga a 4-a. „Aceasta este suma, nu știu dacă este mare sau mică. E clar, însă, că valoarea sentimentală a brandului Rapid este mult, mult mai mare. Așa cum am zis inițial, sper ca, până la finalul lunii septembrie, cel mult începutul lunii octombrie, să reușim să organizăm licitația”, a declarat lichidatorul Mihai Florea, potrivit Digi Sport.
„Suma mi se pare mică. Chiar foarte mică pentru ceea ce înseamnă Rapid Bucureşti. Gândiţi-vă că societatea care va câştiga licitaţia preia un asemenea brand fără datorii, fără nicio problema financiară. Însă la vremurile pe care le trăim în România, în general, şi în fotbal, mai ales, cred că este un preţ corect. Jumătate de milion de euro nu este enorm, dar nici nu e puţin”, a afirmat directorul tehnic al Academiei Rapid, Daniel Pancu, pentru sursa citată.
În România, clubul Steaua a fost evaluat la peste 57 de milioane de euro, FC Argeş la 150.000 de euro, iar Oţelul la 10.000 de euro. Steaua după ce a izbucnit litigiul dintre CSA şi echipa lui Becali, iar ultimele două după ce au intrat în faliment, precizează Digi Sport.