Cum privesc vacanțele Boomerii și Generația Z

Sursă foto: Arhiva EVZ

Cum privesc vacanțele Boomerii și Generația Z. Boomerii se bucură de vacanță, în timp ce Gen Z se simte vinovată că este departe de muncă, potrivit unui sondaj

Cum privesc vacanțele Boomerii și Generația Z

  • O treime dintre cei din Generația Z spun că se simt vinovați când sunt în vacanță, relevă un sondaj LinkedIn.
  • Generația Z se simte mai vinovată decât generația de Milleniali, generația X și generația Boomers că nu lucrează în vacanță.
  • Un lucrător de 25 de ani spune că răspunde adesea la apeluri de serviciu în timpul liber.

În timp ce generația Boomers se relaxează pe plajă, generația Z se pare că se stresează citind e-mailurile de la serviciu.

LinkedIn a realizat un sondaj în rândul a 9461 de profesioniști din SUA pentru Indicele de încredere a forței de muncă pe parcursul lunilor iunie și iulie. Concluziile: 35% dintre respondenții din Generația Z se simt vinovați că nu lucrează atunci când sunt în vacanță. Pe de altă parte, doar 22% dintre cei din generația Boomers au spus același lucru.

George Anders, de la LinkedIn, a declarat că anxietatea generației Z cu privire la luarea concediului ar putea fi cauzată de faptul că sunt încă la începutul carierei lor. Pentru tinerii profesioniști, „jocul credibilității este încă în primele etape”, a scris Anders. Aceștia ar putea încerca să câștige încrederea și favoarea managerilor făcând un efort suplimentar.

Cum privesc vacanțele Boomerii și Generația Z

Milenialii și Generația X nu au rămas cu mult în urma Generației Z pe scara vinovăției. Aproximativ 30% și, respectiv, 32% s-au simțit vinovați de faptul că nu au lucrat în timpul vacanței, potrivit sondajului.

Statele Unite au reputația de a munci tot timpul anului. Aproape jumătate dintre americani nu își folosesc toate zilele libere, a constatat Pew Research Center. Și doar aproximativ jumătate dintre membrii generației Z chestionați de LinkedIn au declarat că și-au planificat o vacanță în acest an.

Razonie Napier, consilier al clienților din retailul de lux, a declarat pentru Insider că se luptă să își închidă telefonul de serviciu atunci când este în vacanță. Tânărul în vârstă de 25 de ani a spus că adesea se gândește prea mult atunci când este departe de serviciu.

„În industria mea, mă simt obligat să fiu disponibil pentru clienții mei”, a spus Napier. „Ei se așteaptă ca eu să fiu acolo pentru ei dacă au nevoie de un articol și trebuie să o fac pentru că este slujba mea”.

El a precizat că își iubește meseria de a ajuta clienții să găsească stilul potrivit. Și nu îl deranjează să le răspundă la apeluri atunci când nu este la serviciu. Sursa: businessinsider.com