Vacanță în Grecia. Informații utile despre rezervarea cazării

Sursa: dreamstime.com

Pentru a evita neplăcerile și a fi bine pregătiți pentru vacanța în Grecia, românii ar trebui să aibă în vedere câteva aspecte importante, în urma apariției unor modificări recente în ceea ce privește rezervarea cazărilor.

În prezent, proprietarii de hoteluri și pensiuni din Grecia pot solicita un avans turiștilor, ceea ce înseamnă că românii trebuie să fie conștienți că nu mai pot beneficia de rezervări multiple în avantajul lor.

Această practică a fost adoptată de proprietarii de unități de cazare pentru a se asigura că nu rămân cu camerele goale, ci nu a fost implementată pentru a-i speria pe turiști. Dan Adrian Drăgan, în calitate de reprezentant al comunității Forum Grecia, a oferit o perspectivă asupra motivelor pentru care proprietarii de hoteluri și pensiuni din Grecia solicită uneori avans turiștilor.

De ce turiștii trebuie să plătească un avans la cazările din Grecia

„În principiu, în momentul în care vrei să faci o rezervare undeva este bine să plătești avansul din două puncte de vedere. Odată al tău ca turist, să te asiguri că acea cazare pe care tu vrei să o ai, că ți-a plăcut, că ai ales-o, după ce ai făcut o scurtă cercetare, că este a ta și că nu o rezervă nimeni altcineva în perioada pe care tu o dorești.

În al doilea rând, din punct de vedere al proprietarului este bine ca el să primească un avans, să se asigure că tu, ca turist, vei ajunge la el și că nu-i vei da țeapă pe românește”, a spus Drăgan.

Proprietarii se confruntă cu situații în care turiștii rezervă camere în mai multe locuri și apoi anulează cu puțin timp înainte de sosirea în vacanță. Acest comportament duce la situații în care proprietarii rămân cu camerele goale și suferă pierderi financiare.

„Se mai întâmplă un lucru: în momentul în care turiștii rezervă la începutul anului beneficiază de anumite prețuri, să le spunem mai mici, oferte de preț, să zicem. Dau un exemplu 50 euro pe noapte, dar vedem că odată cu apropie apropierea sezonului sunt foarte multe cereri pentru perioada respectivă.

 Și atunci, pentru că au trecut câteva luni între momentul inițial al rezervării și data la care ne aflăm, proprietarul vrea să se asigure că acel turist nu a renunțat la ideea de a veni și se asigură că vrea să vină la el”, a mai spus acesta.

Proprietarii de cazări vor avea siguranța că vei ocupa locuința

Dan Adrian Drăgan spune că deși în trecut nu era necesară plata unui avans sau nu existau taxe de anulare, proprietarii de unități de cazare din Grecia solicită în prezent o anumită sumă înainte pentru a asigura o rezervare sigură.

Potrivit reprezentantului comunității Forum Grecia este important de menționat că proprietarii nu adoptă această politică cu intenții rele, ci își doresc să se asigure că turiștii care fac o rezervare inițială vor veni într-adevăr.

Proprietarii preferă ca turiștii să anuleze rezervarea în mod oficial și în scris, astfel încât să poată elibera camera pentru alte rezervări. Obiectivul lor nu este să obțină mai mulți bani, ci să evite pierderile financiare cauzate de rezervările anulate. Astfel, plata unui avans le oferă proprietarilor o siguranță mai mare în ceea ce privește rezervările și ocuparea camerelor, a mai punctat Drăgan pentru știridiaspora.ro.