În urmă cu câteva ore, rețeaua Telekom a căzut, foarte mulți dintre clienți fiind puși în poziția problematică de a nu putea suna sau fi sunați. Pentru unii dintre aceștia, neplăcerile au fost foarte mari, iar răspunsul companiei, întârziat și insuficient. Reprezentanții Telekom au detaliat problema pe pagina lor de Facebook.
Prin mesajul postat, Telekom a încercat să liniștească grijile multor utilizatori care se confruntau cu probleme supărătoare.
„Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”, a transmis operatorul de telecomunicații prin mesajul de pe rețeaua de socializare.
Mesajul companiei nu i-a „încălzit” foarte mult pe utilizatorii rețelei de telefonie mobilă, mulți declarându-și mulțumirea în comentariile mesajului care a fost distribuit deja de peste 1.400 de ori.
„Nu e posibil așa ceva! Aveți în portofoliu abonamente de business pentru care plătim sume destul de serioase, nu mai spun că avem angajați în roaming cu care nu putem lua legătura din cauza lipsei de rețea ... Deja nu e vorba de o simplă "neplăcere"! Dacă până acum ne gândeam să acceptăm oferta voastră de prelungire a abonamentelor, cu faza de azi puteți să fiți siguri că nu mai e o opțiune pentru noi, ba chiar ne gândim serios dacă nu ar fi potrivit să vă acționăm în instanță”, a scris un utilizator nervos.
„Mai aveți multe disfuncționalități? Ne-ați omorât în ultimul timp cu ele. Facturi pe care nu le-ați emis lunar și ne-ați facturat retroactiv după nu știu câte luni, opriți serviciile până în termen scadent facturii….bătaie de joc! RUȘINE”, a adăugat un alt internaut.
Într-unul din cele peste 2.500 de comentarii, un utilizator spune că, din vina companiei, a pierdut apeluri importante.
„Telekom Romania, am ratat apeluri importante din cauza voastră. Cine mă despăgubește? Pentru nefuncționarea serviciului pe care îl plătesc pentru 24/7 … Ce se întamplă? Nimic evident. Rușine să vă fie!”, proclamă utilizatorul rețelei.