Românii sunt din nou umiliți pe un aeroport european de o companie aeriană. La scurt timp după evenimentele de la Lisabona, un nou caz scandalor are loc pe aeroportul din Birmingham.
Aproape 180 de persoane așteaptă de mai bine de opt ore pe aeroportul din Birmingham, după ce compania Blue Air și-a anulat cursa către București. Chiar dacă primele informații arată că totul s-a petrecut din cauza unor defecțiuni tehnice, firma este acuzată de comunicare defectuoasă și informații care par a nu fi reale.
Daniela Vlaicu Botezatu, una dintre persoanele blocate în Marea Britanie, susține că românii sunt blocați de la ora 8:00 (10:00, ora României) pe aeroportul din Birmingham. Avionul trebuia să decoleze la ora 10:00, ora Marii Britanii (12:00, ora României).
Pasagerii au fost ținuți în avion două ore și jumătate, după care au fost debarcați și li s-a spus că sunt defecțiuni tehnice. „Suntem în jur de 180 de persoane care aşteptăm. Compania Blue Air nu ne-au dat niciun punct de vedere”, a fost mesajul trimis de aceasta către Digi24.
Mihai Valentin Mancaş precizează că este vorba de zborul OB152 Blue Air Birmingham Internaţional - Henri Coandă OTP. „Defecţiunile aeronavei şi acţiunile companiei Blue Air ne ţin la sol în Birmingham de peste opt ore (zborul era programat să decoleze la 10:00). Compania nu a fost în stare să ne răspundă întrebărilor şi drepturilor noastre legale, telefonic. Operatorii la sol din Birmingham nu au primit răspunsuri concrete, fiind rugat personal să le furnizez un număr de telefon local (din România) la care să apeleze, deoarece numărul dedicat agenţiei Blue Air din Marea Britanie nu a reuşit să le furnizeze un răspuns concret în privinta zborului nostru”, susține Mihai Valentin Mancaș.
„Blue Air nu a reuşit să ne furnizeze nicio informaţie telefonic, susţinând că nu ţine de ei (deşi ei operează nava) şi că totul depinde de autorităţile de pe aeroportul de aici, astfel refuzând să-şi asume în vreun fel răspunderea în legătură cu întârzierea noastră. Au fost foarte multe discrepanţe între răspunsurile Blue Air primite de către pasageri şi cele primite de către personalul aeroportului”, mai susține Mihai Mancaș, potrivit Digi24.