Sâmbătă, 23 noiembrie a fost doar una dintre zilele în care bucureștenii au fost nevoiți să-și încălzească apa pe aragaz, să doarmă îmbrăcați și să se încălzească la caloriferul electric. Un exemplu în acest sens reprezintă zona Barbu Văcărescu și Dinu Vintilă, unde abonații RADET nu au nici apă, nici căldură.

O femeie care locuiește în zona menționată a declarat că situația dezastruoasă persistă deja de ceva vreme.

„De când a început sezonul rece şi a fost dezafectată centrala proprie a blocului şi am fost conectaţi la RADET, avem apă călâie o dată la câteva zile şi avem caloriferele călâi doar câteva ore pe seară. Practic toată ziua curge apă rece pe conducta de apă caldă şi se tarifează ca atare. Este inadmisibil ca în 2019 să se ajungă în această situaţie fără nicio explicaţie şi fără soluţii de rezolvare”, a declarat Alexandra A pentru G4Media.

RADET – „Fără avarii”

Șoseaua Pantelimon, Strada Răușeni – Baicului, Doamna Ghica și Iancului sunt alte zone din București care se confruntă cu aceleași probleme. Deși mii de cetățeni se află într-o situație disperată, RADET i-a informat sâmbătă dimineață pe cei 1,2 milioane de abonați cu privire la situația parametrii de funcționare. RADET a notat pe site-ul oficial că sistemul merge excelent, „fără avarii la rețeaua de distribuție a energiei termice”.

Potrivit Primăriei Generale a Capitalei, 3% dintre imobilele racordale la sistemul centralizat de termoficare nu beneficiază de apă caldă și căldură la parametri normali. Mai exact, este vorba despre 250 de blocuri din cele 8.300 racordate la RADET, din sectoarele 1, 2, 3 și 6.

 

Te-ar putea interesa și: