Dumitru Roşu, unul dintre administratorii firmei, a afirmat că autocarul nu avea probleme tehnice şi că nici nu fusese închiriat unei alte firme.
Declaraţia vin în contextul în care ieri, imediat după accident, fratele acestuia susţinuse că autocarul era închiriat unei agenţii din Suceava. 
"Nu am închiriat autocarul nimănui. Făcea o cursă de linie regulată, deci a fost totul în regulă. A fost necazul ce s-a întâmplat acolo. Nu ştim ce s-a putut întâmpla. A putut fi ceva pe autobandă sau ceva, deci încă nu ştim. Consulul nostru general de la Marsilia a declarat că, din punct de vedere tehnic, tot ce au constatat francezii a fost în regulă", explică Dumitru Roşu.

Întrebat dacă autocarul fusese închiriat unei firme din Suceava, administratorul a negat informaţia. "Întâmplător clienţii sunt majoritatea din Suceava şi din cauza aceasta s-a speculat. Pe linie regulată pot fi clienţii de oriunde. Asta a fost. Majoritatea erau din Suceava. Nu ştiu dacă sunt şi din Bistriţa", a spus Roşu.

Roşu a mai spus că şoferul era angajat al firmei sale, dar că nu a putut lua legătura cu el deoarece e internat în spital: "Era un şofer al Roşu Tour din moment ce era autocarul firmei noastre. Nu am putut vorbi cu el. E în spital. Totul e în regulă, absolut tot numai că a fost necazul acesta cu roata".

De altfel, autorităţile române, împreună cu inspectori de la Garda Financiară, au făcut în această dimineaţă o serie de verificări la sediul firmei,

CITIŢI ŞI:

  • Un autocar plin cu români s-a răsturnat în Franţa. Un copil de 18 luni a murit, 12 pasageri sunt răniţi grav
  • Francezii au salvat românii cu nouă elicoptere