Search Engine Optimization (probabil cea mai actuală și smart tehnică de promovare a brandurilor în mediul online; cu alte cuvinte – cea mai eficientă tehnică de marketing digital, în prezent) reprezintă activitatea de bază pentru o agenție SEO.
Totuși, cele mai bune agenții de acest gen – ca fapt divers, dar foarte util în anumite contexte – sunt la origine mai mult decât atât: agenții de marketing digital, interactive, moderne, cu o viziune amplă asupra domeniului și a reușitei în afacerile desfășurate pe Internet.
În cazul în care deții, așadar, un business digitalizat și dorești să-ți fructifici la maximum activitatea online și eforturile de business întreprinse prin existența și mentenanța unui website (fie magazin online, fie pagină de prezentare a unei oferte comerciale ce constă în anumite servicii), colaborând cu cei mai buni specialiști în optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare, îți recomandăm această agentie SEO – a cărei îndelungată activitate poate fi, fără dar și poate, încadrată drept una de succes!
Dar, totuși, la ce ne referim atunci când vorbim despre o activitate SEO de suces sau... pur și simplu când ne referim la activitatea în sine, specifică pentru o agenție SEO, în general? Ei bine, în primul rând trebuie conștientizat faptul că Search Engine Optimization este o tehnică de e-marketing ce desemnează un întreg proces, care se întinde pe termen lung și oferă rezultate ca atare, în timp și de durată; un proces ce trebuie permanent menținut.
Urmărind propulsarea site-urlor beneficiare cât mai sus în lista cu rezultatele returnate în urma căutărilor Google inițiate chiar de către utilizatorii cu potențial de clienți, pentru diverse cuvinte cheie relevante ofertei în cauză, procesul SEO include, în fapt, o varietate de activități conexe:
- optimizarea tehnică a site-ului;
- research de cuvinte cheie;
- crearea arhitecturii site-ului;
- optimizarea on-page și off-page;
- crearea continuă de conținut și backlink-uri;
- monitorizarea traficului / competiției ș.a.m.d.
Referitor la câteva dintre aceste acțiuni, o agenție SEO precum cea amintită anterior va ști mereu cum să se mențină drept una de succes – prin (cel puțin) următoarea abordarea pe care nu majoritatea agențiilor de profil o manifestă în ziua de azi:
- Calitatea primează
Cât mai multe backlink-uri nu înseamnă, automat, și mai multă vizibilitate ori mai mult succes antreprenorial în spațiul online. De fapt, este foarte important să se aleagă cu mare atenție site-urile „de asociere” SEO. Unele dintre acestea au, spre exemplu, un spam score foarte mare și sunt de evitat, fiindcă asocierea cu ele poate atrage penalizări majore din partea lui Google. Deci, în acest caz: less is more!
- Succesul se construiește...
Diversitatea și complexitatea activităților SEO reamintesc de la sine de faptul că rezultatele nu apar peste noapte, iar o rețea de backlink-uri „naturală” se construiește în timp. O agenție SEO de top va realiza, astfel, procesul de optimizare după anumiți pași cronologici / strategici: analiza site-ului, research-ul de cuvinte, arhitectura acestuia, optimizarea on-page și, abia ulterior, crearea de conținut off-page.
- Content is king
Black Hat SEO e de domeniul trecutului! Dacă ești ancorat în prezent și țintești către viitor, conținutul trebuie tratat cu cea mai mare seriozitate. Un conținut de succes trebuie să întrunească calități precum: originalitate, relevanță, utilitate; iar dacă subiectul / situația o cere, să fie cât mai amplu (exhaustiv).