De mâine, canalul pentru femei din portofoliul Discovery Networks, va fi disponibil în oferta de televiziune a RCS & RDS, în pachetul de bază, atât pe cablu digital cât şi pe satelit şi va înlocui Discovery Travel & Living.
Disponibil în România din ianuarie 2011, TLC oferă programe de divertisment, de ficţiune sau de tip „reality”, despre subiecte cât se poate de variate, de la artă culinară, familie şi modă până la călătorii, sănătate şi întâmplări importante de viaţă. Începând de mâine, TLC, canalul internațional de divertisment și lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, va fi disponibil în oferta de televiziune a RCS & RDS, în pachetul de bază, atât pe cablu digital cât și pe satelit și va înlocui Discovery Travel & Living. TLC păstrează cele mai bune programe de pe Travel & Living, oferind de asemenea o multitudine de seriale noi. Printre programele sale se numără cele mai bune titluri din oferta Travel&Living, cum ar fi „Regele cofetarilor”, „Poliţia vestimentară” sau „Rochia perfectă”, cărora li se alătură serii noi, cum ar fi „Private Practice”, „Lecţii pentru părinţi” sau „Masterchef US”. “Începând cu 10 mai, putem oferi abonaţilor RCS & RDS canalul TLC, care se bucură de un succes uriaş la nivel global, ocupând locul 1 în categoria lifestyle în ţările învecinate, precum Polonia. Alături de televiziuni ca Investigation Discovery sau Discovery Channel, TLC completează oferta noastră şi sunt sigură că va câştiga noi fani din rândul abonaţilor RCS & RDS”, a spus Ada Roseti, Director de Programe pentru Europa de Sud-Est la Discovery Networks. În luna mai, TLC va difuza noi episoade din cele mai îndrăgite seriale cum ar fi „Regele cofetarilor”, „Poliţia vestimentară” sau „Private Practice”, dar şi premiere.