Interviu cu Tine Thygesen, CEO Everplaces

Interviu cu Tine Thygesen, CEO Everplaces

Tine Thygesen este Co-Fondator ?i CEO al Everplaces – o platforma ce ofer? o solu?ie simpl?, vizual? ?i organizat? pentru a-?i reaminti locurile preferate.

Pe lâng? activitatea din Everplaces, Tine este membru al board-ului la Copenhagen School of Entrepreneurship and Venture Capital, referent pentru HackFwd ?i mentor la Seedcamp ?i Startup Bootcamp. Anul acesta, a fost nominalizat? ca fiind una dintre cele mai influente 100 de femei în tehnologie, potrivit clasamentului efectuat de TheNextWeb ?i Girls in Tech. În aceast? toamn?, Tine a venit în România pentru a participa la How to Web, cea mai important? conferin?? dedicat? web-ului ?i tehnologiei din Europa de Sud-Est. În cadrul How to Web, Tine a vorbit despre modul în care o companie poate deveni global? din interior spre exterior, investind în construirea unei comunit??i ?i a unei re?ele de utilizatori în locul bugetelor de marketing. Evenimentul zilei: Spune-ne mai multe despre Everplaces. Cum ?i-a venit ideea?

Tine Thygesen: Everplaces ofer? servicii mobile de c?l?torie care permit oamenilor s? î?i creeze propriile liste personalizate ?i ghiduri de c?l?torie pentru destina?iile preferate. Fac asta fie pentru c? pl?nuiesc s? viziteze aceste locuri în viitor sau pentru c? vor s? aib? informa?ia la îndemân?.

Vrem s? facem recomand?ri persoanle demne de încredere. Oamenii sunt foarte diferi?i ?i ca urmare recomand?rile generice nu aduc valoare ad?ugat?. În loc s? folosim date mainstream, vrem s? facem astfel încât pentru fiecare individ s? fie u?or s? salveze, s? g?seasc? ?i s? distribuie restaurante, magazine, ?i alte locuri care le plac, în func?ie de interesele ?i personalitatea fiec?ruia. EVZ: Câ?i utilizatori ave?i în prezent?

Tine Thygesen: Serviciul este folosit în 90 de ??ri. Ne-a uimit acest lucru, pentru c? s-a extins organic f?r? ca noi s? investim în publicitate. Produsul cre?te utilizator cu utilizator pentru c? oamenii îl consider? util. EVZ: Cum s-au dezvoltat echipa ?i platforma din 2011 de când a?i început? Tine Thygesen: Au crescut incredibil. Ast?zi suntem 10 oameni ?i lucr?m pentru a extinde ?i între?ine platforma. Aceasta este folosit? în întreaga lume ?i sunt multe lucruri pe care vrem s? le dezvolt?m în continuare pentru a fi utili unui num?r cât mai mare de oameni.

EVZ: Ce va fi mai important pentru Everplaces în viitor: desktop-urile sau dispozitivele mobile? Tine Thygesen: Dispozitivele mobile. Consider?m c? suntem o companie de tehnologie mobil?, dar avem ?i o versiune web pe care o vom p?stra în continuare. EVZ: Care sunt cele mai populare locuri pe re?eaua voastr? social?? Tine Thygesen: Locurile ascunse urbane ?i restaurantele autentice. Genul de locuri despre care nu vei afla niciodat? în ghiduri sau pe TripAdvisor, acestea sunt locurile care îi pasioneaz? pe utilizatorii no?tri. EVZ: Ce rezerv? viitorul pentru Everplaces?

Tine Thygesen: În mod fericit, aventuri mai mari ?i mai frumoase. Ne extindem rapid în acest moment ?i sper?m s? reu?im s? facem asta ceva timp de acum încolo. EVZ: Ce sfat le dai tinerilor antreprenori care vor s? dezvolte aplica?ii? Tine Thygesen: S? înceap?. Drumul c?tre succes este doar o serie de mii de pa?i a?a c? începe?i. Ve?i înv??a cum stau lucrurile pe drum. Mult? lume a?teapt? circumstan?ele perfecte, dar orice antreprenor cu experien?? v? va spune c? acestea nu exist? în realitate. EVZ: E?ti de asemenea membru al board-ului la Copenhagen School of Entrepreneurship and Venture Capital, referent pentru HackFwd ?i mentor la SeedCamp ?i Startup Bootcamp. Care sunt lucrurile la care te ui?i atunci când analizezi un startup?

Tine Thygesen: Angajamentul echipei, în?elegerea industriei ?i poten?ialul pie?ei. Nu în ultimul rând, m? uit la competen?ele de design pentru c? sunt foarte importante în industria software de ast?zi. EVZ: Cum se vede antreprenoriatul românesc din Danemarca? Ai investi într-un startup românesc? Tine Thygesen: Cred c? România are foarte multe de oferit atunci când vine vorba de tehnologie ?i are o comunitate pasionat? ?i foarte talentat?. A? investi într-un startup românesc dac? acesta se adreseaz? pie?ei globale ?i nu celei locale. <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/vmEytHshS50" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Acest material face parte din seria "Diferen?iaz?-te ?i inoveaz?" despre inova?ia în tehnologie ?i este creat împreun? cu How to Web, cel mai important eveniment dedicat tehnologiei ?i web-ului din Sud-Estul Europei. How to Web 2012 a avut loc pe 7 ?i 8 noiembrie în Bucure?ti ?i a adus împreun? peste 700 de participan?i ?i 30 de vorbitori interna?ionali. Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul conferin?ei http://howtoweb.co.

Ne puteți urmări și pe Google News