TikTok lansează serviciul de locuri de muncă pentru generațiile Millennials și Z . Este acea categorie mai nesigură și pesimistă privind evoluția mediului social, cel politic, cariera dar și viitorul lor.
Aplicația de partajare video este din ce în ce mai populară în rândul angajatorilor care caută noi talente. Pentru aceasta TikTok testează un instrument pentru ca firmele să recruteze angajații potriviți după ce aceștia îşi publică CV-urile.
Detalii despre noua aplicația care ar putea fi de mare succes
Programul pilot este conceput pentru a ajuta oamenii mai nesiguri să găsească locuri de muncă pe TikTok și să se conecteze direct cu companiile care sunt în căutare de candidați. De asemenea, este menit să ajute brandurile să utilizeze TikTok ca un canal de recrutare.
Compania testează în prezent serviciul cu un grup de companii. Mai multe mărci mari au fost întrebate despre participare, inclusiv ligile sportive. Platforma nu este un produs integrat în TikTok în sine, ci mai degrabă o pagină web separată accesibilă prin intermediul aplicației TikTok unde mărcile pot posta mesaje, în principal listări entry-level.
Utilizatorii pot posta pe site un CV video TikTok mai degrabă decât un CV tradițional
Ideea este ca utilizatorii să ofere un rezumat despre experiența lor prin intermediul videoclipului într-un mod unic. TikTok le va cere candidaților să posteze videoclipurile cu CV-urile lor pe profilurile TikTok, dacă doresc, pentru a ajuta la publicitatea noului serviciu.
Imaginea de ansamblu: Acum câteva săptămâni, executivul din fruntea TikTok a postat pe LinkedIn un articol din Washington Post despre Generaţia Z care utilizează TikTok îndemnându-i să împărtășească sfaturi despre carieră. Asta i-a inspirat pe directorii TikTok, iar acum platforma nu dorește altceva decât să încerce să-și consolideze platforma pentru cei care caută un loc de muncă.
De ce să recrutezi pe TikTok?
„Millennials și Gen Z devin cele mai mari grupuri demografice din forța de muncă”, a declarat Natasha Makovora, specialist în marketing în recrutare la The Employer Brand Shop. Mai mult, aproximativ 1 din 6 persoane din SUA sunt utilizatori obișnuiți ai TikTok.
Cum puteți găsi un loc de muncă pe TikTok?
Mai multe industrii „tradiționale” - cum ar fi cele financiare sau cele juridice - ar putea fi mai puțin probabil să adere la TikTok. S-ar putea să existe percepția că TikTok este doar pentru videoclipuri cu dansuri și influenceri, dar nu este chiar aşa, pentru că acoperirea TikTok devine din ce în ce mai mare.
Potrivit axios, în timp ce candidații trebuie să aștepte ca anumite firme să se alăture mișcării de recrutare TikTok, unul dintre cele mai bune instrumente pentru ei este acela de a fi pur și simplu autentici. Recrutarea inteligentă este despre găsirea talentelor și a organizațiilor aliniate. Așa că fii tu însuți, pentru că nu știi niciodată cine te urmărește de cealaltă parte...