Reacţia clienţilor Therme ÎN TIMPUL INCENDIULUI DE LA BALOTEŞTI. Se va vorbi mult despre asta

Reacţia clienţilor Therme ÎN TIMPUL INCENDIULUI DE LA BALOTEŞTI. Se va vorbi mult despre asta Sursa foto: Arhiva EvZ

Therme a transmis că îşi cere scuze public pentru momentele în care angajații lor le-au cerut clienților să își achite consumația înainte de a fi evacuați.

Jurnalista Oana Dobre-Dimofte a scris pe pagina ei personală de Facebook ce părere are despre incidentul de la Therme şi despre cum s-a realizat evacuarea clienţilor.

"PR-ul Therme îmi trimite răspunsul lor. Îl public, cu două precizări.

1. Therme nu precizează dacă, înainte de a asigura cele două cordoane, a existat sau nu momentul în care le-au cerut celor dinăuntru să plătească.

Ne puteți urmări și pe Google News

2. Îmi cred în continuare prietenul. Așadar, Therme zice așa: “Therme Bucuresti a luat masura preventiva de inchidere a centrului in cel mai scurt timp de la declansarea incendiului si fara ca acest lucru sa fi fost cerut de autoritati in prealabil. De asemenea, accesul spre iesire al celor aproape 1.000 de clienti s-a facut prin doua cordoane: un cordon destinat clientilor care au dorit sa isi recupereze tariful de intrare si un cordon destinat clientilor care au dorit sa paraseasca centrul fara alte formalitati de plata sau returnare de tarif", scrie Oana Dobre-Dimofte.

Aceasta a mai adăugat la scurt timp că Therme şi-a cerut scuze pentru gestul angajaţilor săi de a cere bani clienţilor înainte de a-i evacua.

"Therme îmi transmite că prezintă scuze publice pentru momentele în care angajații lor le-au cerut clienților să își achite consumația înainte de a fi evacuați. Apreciez gestul și sper că au învățat ceva din asta", a mai scris jurnalista.