Temu ar putea dispărea de pe piață. Are mari probleme financiare

Temu. Sursa foto: Pixabay

Compania nPDD Holdings, din care face parte și aplicația de cumpărături Temu, a pierdut peste 50 de miliarde de dolari din valoarea de piață, după ce gigantul a afișat rezultate sub așteptări în ceea ce privește veniturile. Directorii firmei au recunoscut că este foarte mare concurența.

Temu se confruntă cu mari probleme

Compania listată la Nasdaq, care are sediul tehnic în Irlanda, dar care are majoritatea angajaților în China comunistă, administrează gigantul chinez de cumpărături online Pinduodu și Temu, aplicația de cumpărături care a devenit cunoscută în toată lumea.

Multe persoane făceau cumpărături de pe Temu, dar aplicația s-a confruntat cu un control intens din partea guvernelor, cu privire la aspecte care variază de la lacunele în comerțul de import, până la calitatea și originea produselor pe care vânzătorii săi le comercializează prin intermediul magazinelor sale online.

Temu.Sursa foto Youtube

Se așteptau la vânzări mai mari

PDD continuă să crească incredibil de rapid atât în China, cât și pe alte piețe, veniturile crescând cu 86% în al doilea trimestru la peste 13,6 miliarde de dolari,dar analiștii se așteptau la vânzări de peste 14 miliarde de dolari. Compania se confruntă și cu alte probleme.

„Privind în viitor, creșterea veniturilor se va confrunta inevitabil cu presiuni din cauza intensificării concurenței și a provocărilor externe”, a declarat Jun Liu, șeful financiar al PDD, într-un comunicat de presă.„Profitabilitatea va fi, de asemenea, probabil … afectată pe măsură ce vom continua să investim cu hotărâre”.

Shein, principalul rival Temu

Oficialii Amazon din China le-au transmis recent comercianților de acolo că gigantul american își va lansa în curând propriul magazin cu prețuri reduse. Principalul rival al aplicației Temu este Shein, care are încăsări mult mai mari.

Temu și Shein. Sursa foto Youtube

Directorii au avertizat cu privire la „o incertitudine semnificativ mai mare” în unitatea de afaceri globală a companiei, care găzduiește Temu. „Operațiunile noastre [au] devenit, de asemenea, din ce în ce mai afectate de factori non-business”, a declarat co-CEO Lei Chen. „Și, între timp, concurența cu care ne confruntăm devine tot mai puternică. Concurența este aici pentru a rămâne și este de așteptat să se intensifice în industria noastră.”