Programele piloților Napoca Rally Academy încep sa se contureze după această perioadă neprevăzută cauzată de pandemia de coronavirus și blocajul activității sportive.
Simone Tempestini vrea să câștige al cincilea titlu în România, iar Bogdan Marișca va lua startul în anumite etape cu scopul de a fi pe podium la final.
„Sigur, anul 2020 nu este cum mi-am imaginat și cum mi-am dorit, dar voi încerca la orice competiție la care voi lua startul să dau maximul posibil din toate punctele de vedere.
Sper ca fanii să poată să revină pe probe, lângă noi, cât mai curând și să putem să ne bucurăm împreuna de sportul nostru”, a afirmat Tempestini, care va concura pe o Skoda Fabia R5 alături de Sergiu Itu.
La numai 25 de ani, pilotul născut în Italia și stabilit la Cluj Napoca, de unde reprezintă România în competițiile mondiale, are deja 4 titluri naționale.
De asemenea, Simone Tempestini a devenit campion mondial de juniori în 2016.
Bogdan Marișca va bifa în 2020 sezonul consecutiv cu numărul 27 în Campionatul Național de Raliuri Betano, iar obiectivul său principal este să asigure dominația echipei sale în clasamentul pe echipe.
„Dacă acum 26 de ani m-ar fi întrebat cineva dacă mi-aș dori să fiu prezent atâția ani în raliuri, aș fi semnat cu ochii închiși!
Revenind la 2020, nu vom avea un program full, ci unul parțial, iar prima etapă la care mergem este Brașov & Harghita.
Nu avem un obiectiv specific, vom merge să ne distrăm, să încercăm să contribuim la spectacol și evident să-i sprijinim pe mai tinerii noștri colegi din NRA”, a spus acesta.
Deși va absenta la etapa de debut, Raliul Argeșului, Marișca nu a ascuns că își dorește să încheie sezonul pe podiumul general:
„În funcție de cum va fi campionatul ne-am bucura și să fim pe podium la sfârșit. Cât despre mașină, vom concura cu același model de care ne-am bucurat în ultimii ani, Ford Fiesta R5, o mașină care ne-a plăcut foarte mult și cu care ne-am înțeles foarte bine.
La final, aș vrea să le urez baftă tuturor colegilor mei care vor fi la start și chiar dacă se anunță un sezon greu, am convingerea ca va fi si interesant”.
Dublul campion absolut va miza în continuare pe copiloții săi Sebastian Itu și Borbely Karoly. Juniorul campion Norbert Maior va avea ca ţintă, cu noua mașina de rally 4, câștigarea campionatului la 2 roți motrice și un loc cât mai sus in clasamentul general.
NRA continuă și în acestă perioadă să facă eforturi să susțină tinerele talente la clase competiționale mai mici.
Astfel, echipa confirmă sprijinirea lui Ciprian Lupu, singurul pilot pe scaun cu rotile din Europa de Est în provocarea lui de a fi tot mai rapid și la Campionatul de Raliu și la cel de Viteză în Coastă.
De asemenea, NRA va susține un debutant în Campionatul Național de Raliuri la Cupa Dacia, și anume pe Victor Supuran.
Programele internaționale ale lui Simone Tempestini și Norbert Maior, din păcate, nu sunt încă confirmate, dar NRA va încerca să facă tot posibilul, împreună cu partenerii implicați pentru a fi prezentă și peste hotare.
Iar pasul următor va trebui să fie pregătirea unui sezon 2021 la înălțimea așteptărilor tuturor pasionaților de motorsport din România.
„Anul 2020 este o mare provocare pentru toți actorii implicați în motorsport în România, dar știu că doar împreună vom reuși să ieșim mai puternici și la fel de optimiști.
Și continuăm să alimentăm visul tinerilor implicați in sportul nostru, ca parte din misiunea pe care ne-am asumat-o încă de la înființare.
Stați lângă noi și ne vom bucura și anul acesta de pasiunea noastră!” a declarat Marco Tempestini, Manager al echipei NRA.
Campionatul Național de Raliuri va debuta în acest weekend cu Raliul Argeșului, acolo unde s-au înscris nu mai puțin de 66 de echipaje.