Incidentul s-a petrecut luna trecută, iar femeia și-a primit banii înapoi abia după ce cazul său a apărut în presă.

Ea s-a oprit să mănânce la un local din centrul vechi al Ierusalimului. Patronii localului susțin că „dintr-o greșeală” turista a ajuns să plătească pentru o shoarma o sumă atât de exagerată.

A trebuit să treacă trei săptămâni ca femeia să își primească banii înapoi, asta după ce postarea sa de pe rețelele de socializare a ajuns în presa locală.

Explicațiile patronilor localului, conform cărora tranzacția a fost făcută din greșeală, sunt contrazise de un fost angajat, care a declarat sub protecția anonimatului că așa sunt păcăliți turiștii, motiv pentru care a demisionat.

„Acesta este motivul pentru care am plecat. Au început să se joace cu prețurile. Poliția a venit de trei ori cu turiști păcăliți. Ei nu au un meniu și cer 80 (de shekeli noi) pentru o farfurie de shaorma dar plata o fac în euro sau dolari”, a mărturist fostul angajat pentru Channel 12.

„Uneori clientul observă, uneori doar întinde cardul și semnează. Unii dintre ei merg la poliție, dar alții renunță, săracii oameni”, a mai povestit el.

Citește și: