Mai mult, un număr semnificativ de bucureșteni cu domiciliul în acest sector au ale să-și trimită documentele, pentru validarea lor, prin e-mail sau direct pe platforma online a acestei entități fiscale. Și, e foarte important de știut, DITL Sector 5 are, în timpul programului normal de lucru, oameni care răspund la telefon prompt, pe numerele ce pot fi găsite ușor pe site-ul instituției, care îi pot ajuta pe cetățeni să-și rezolve problemele pe care le au.

 

Iulian Manea, Inspector Principal la DITL-ul Sectorului 5, explică, pe înțelesul tuturor: „Am purces la un atac frontal și, în mijlocul aglomerației de la ghișee, m-am oferit voluntar să-i conving să folosească plata cu cash sau card la «aparat», așa cum spun oamenii terminalelor electronice. Propunerea mea a fost aceea că trebuie să vii la sediul DITL să-ți plătești taxele, impozitele, locul de parcare, amenzi vechi, sau alte daravele. Poți să le plătești la orice supermarket, benzinărie sau magazin de proximitate de cartier, care afiseaza semnul «Centru de plăți un-doi». La început au fost tot felul replici, mai mult sau mai puțin ortodoxe! Am insistat și m-am oferit să-i ghidez pas cu pas. Să le explic că informația pe care o văd pe ecranul «aparatului» este aceeași pe care o vede și funcționarul de la ghișeu pe computerul lui”, mai adaugă Iulian Manea, care mai adaugă că aceste plăți sau alte înregistrări de documente se pot face la fel de bine și de acasă, din fața calculatorului. Și, în plus, se câștigă și timp și eviți și risul de a te infecta cu virusul chinezesc care a îngrozit pe toată lume. DITL Sector 5 face tot ce se poate pentru a veni în sprijinul oamenilor și a-i ajuta. Măcare de ar fi așa peste tot.