Marile televiziuni au început bătălia pentru audienţă cu sezoane noi ale cunoscutelor emisiuni tabloid.
În această toamnă, „Un show păcătos” şi „Wowbiz” sunt primele late nighturi care au reintrat în casele românilor. Departe de showurile de noapte internaţionale, Capatos şi Ionescu pun accent, în continuare, pe ,,condimentele orientale”. Conform audienţelor, această reţetă începe să piardă teren în faţa publicului.
Când se intersectează cu Ştirile PROTV, în intervalul orar 22.45-23.15, emisiunile de noapte sunt depăşite constant. În timp ce ştirile aduc audienţă medie de 5,5 puncte de rating, Ionescu atrage o medie de 4 puncte de rating, iar Capatos 2 puncte.
FOTO: Amalia Enache, PRO TV
Interesant este că audienţa emisiunilor tabloid nu creşte după terminarea Ştirilor PRO, din contră, este în scădere. Ceea ce înseamnă că segmentul de public care reprezintă 5 puncte de rating, nu se regăseşte în conţinutul prezentat de emisiunile tabloid.
În acest moment, cel puţin două televiziuni importante pregătesc emisiuni de noapte pe tronsonul orar 22.30- 00.00. Miercuri, 7 septembrie, „Un Show Păcătos” a debutat cu o audienţă de 3,7 puncte rating, la nivel naţional, în timp ce „WowBiz” a avut 6,5 puncte de rating, conform audienţelor Kantar Media. În următoarele minute, ambele emisiuni au pierdut public, Ionescu stabilizându- se cu un rating mediu de aproape 4 puncte, iar Capatos 2,3 puncte.
FOTO:Dan Capatos, PRO TV