Survivor România 2022, lovitură pentru concurenţă! PRO TV a făcut legea în televiziune. Concurenţa nu a avut nicio şansă

Canale TV. Sursa: arhiva EVZ

Survivor România 2022 a dat marea lovitură luni seara. Concurenţa nu a avut nicio şansă în faţa celor de la PRO TV, pe tronsonul naţional. Antena 1 şi Kanal D au pierdut categoric bătălia audienţelor în prime-time.

Survivor România 2022 a dus din nou PRO TV pe primul loc la nivel de audienţe, pe tronsonul naţional, luni seara. Concurenţa a fost la mare distanţă de cel mai mare post TV din România. Kanal D a fost pe locul secund, dar Antena 1 a fost marea dezamăgire a serii din prime-time.

Survivor România 2022, lovitură pentru concurenţă!

PRO TV a început în forţă luni seara, în prime-time. De la ora 20.30 a început Survivor România 2022. Antena 1 a contracarat cu Chefi fără limite, în timp ce pe Kanal D a început la ora 20.00 serialul turcesc Fiica ambasadorului. Pe toate sloturile de audienţă ale orei 20.00, PRO TV a fost lider de audienţă, la mare distanţă de concurenţă, pe tronsonul naţonal.

Peste 10 rating la nivel naţional a avut PRO TV cu Survivor România 2022 pe toate sloturile de audienţă ale orei. Kanal D a luat faţa Antenei 1, dar nu a reuşit să se apropie de primul loc. De la ora 21.00, Survivor România 2022 şi-a mărit distanţa faţă de concurenţă. Ratingul PRO TV a fost şi mai mare. În intervalul 21.30-21.45, PRO TV a avut cel mai mare rating al serii, pe tronsonul naţional, 12.6, la mare distanţă de concurenţă. Kanal D şi Fiica ambasadorului au fost pe locul al doilea, în timp ce Antena 1 nu a avut nicio şansă în faţa concurenţei.

Antena 1, dezamăgirea serii

De altfel, Antena 1 a fost marea dezamăgire a serii la nivel de audienţe. Dacă PRO TV a dominat categoric toată seara, pe toate tronsoanele de audienţă, Kanal D a luat faţa celor de la Antena 1 şi şi-a adjudecat locul secund cu serialul turcesc Fiica ambasadorului. În schimb, Chefi fără limite nu a avut deloc priză la telespectatori, audienţele celor de la Antena 1 fiind mult mai mici decât cele ale PRO TV şi Kanal D. Doar aproape de miezul nopţii, Antena 1 a reuşit să câştige două sloturi de audienţă în faţa celor de la Kanal D, dar atunci serialul turcesc se terminase deja.