Un studiu despre mileniali arată că generația lor, denumită și „Generația Y”, este puerilă din cauză că n-au fost nevoiți să se „lupte” cu părinții.
Eșecul părinților în a le impune limite odraslelor lor, dar și lipsa pedepselor au dus la o generație de „mileniali infantili”, susține profesorul emerit de sociologie al University Kent, Frank Furedi,
În lucrarea sa, „De ce limitele contează”, el argumentează că prin lipsa impunerii unor limite clare, a unor judecăți „întemeiate moral” și a unor pedepse din partea părinților, micuților li se fură, de fapt, acel „proces natural” care constă în lupta împotriva regulilor.
Copiii se dezvoltă opunându-se limitelor și regulilor, iar de-a lungul ultimelor trei generații, „parametrii” impuși de părinți și societate au scăzut, adaugă sociologul.
Din această cauză, „milenialii” de 20 de ani se comportă precum niște adolescenți, refuzând să preia responsabiltățile unei vieți de adult.
Generația „milenialilor” este cuprinsă între anii `80 și începutul anilor 2000, deci cei mai în vârstă au aproximativ 40 de ani.
Cartea „De ce limitele contează” a fost inspirată într-o bună măsură de răspunsul unor comunități la sloganul lui Trump din 2016: „We build the Wall” (n.r. Noi construim zidul).
Furedi spune că anumite comunități s-au opus vehement lui Trump, descriind ideea de „granițe naționale” ca fiind profund opresivă, discriminatorie, exploatatoare și violentă.
În timp ce se pregătea pentru o conferință pe tema limitelor, granițelor, sociologul a cercetat „criza de identitate” la copii și a constatat că lipsa acestora poate fi cauza comportamentului confuz și mereu „în gardă” al micuților.
Filozofia de business a Generației Millennials: Extinderea globală
În SUA, reprezentanții acestei generații sunt denumiți „Echo Boomers”, datorită creșterii majore a natalității în deceniile anilor 1980 și 1990 și pentru că în cele mai multe cazuri sunt copiii celor din generația Boomer (persoane născute între anii 1946 și 1964).
Generația Millennials este în fruntea plutonului atunci când vine vorba de inovarea la locul de muncă, sunt dornici de cunoaștere, independenți și sunt conectați în permanență cu mediul digital. Față de precursorii lor, millenialii implicați în business-uri au o rețetă proprie spre success: riscul, eficiența și extinderea globală.